petter_707 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Vil ha et tv kort med stereo tv og stereo radio. Det må også ha en fjernkontroll og gode opptaksmuligheter. Er det bra med Divx som opptaksformat på tv kortet? Eller er AVI best? Alle pris klasser er åpen! Ser at Pinnacle TV pro tingen er bra, den til ca.1000 kr Men den dær suntek oplegget er billig og grei. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Her har du kortet ditt. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 ser veldig bra ut. petter_707 vær så snill og skriv med sort ''vanelig'' skrift den grønne der var ikke veldig god og lese syntes jeg Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Her har du kortet ditt. Det har jeg, og det funker kjempebra Alle typer kodinger, og de fleste gir utmerket kvalitet... Lenke til kommentar
olav74 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Her har du kortet ditt. Jeg har også et Leadtek Winfast TV 2000 XP Expert edition. Kortet fungerer greit med den medfølgende programvaren. Men det er en del ting som ikke er like bra. Dersom du har den gamle modellen av fjernkontrollen vil du ikke kunne spole under timeshifting. Det betyr bl.a. at du ikke kan spole over reklame dersom du ønsker det. Har fått til en løsning på dette ved å bruke Girder, men Winfast PVR er ikke helt stabil på dette området. Ellers er det store problemer med å få driverne til å fungere med diverse 3. parts- applikasjoner. For øyeblikket sliter jeg med å få ting til å fungere med Windows Media Encoder. Jeg ville sannsynligvis satset på et kort med hardware mpeg-encoding dersom jeg skulle kjøpt et nytt i dag. Selv skal jeg kjøpe et slikt å ha i tillegg til kortet jeg har i dag. Sannsynligvis et fra Hauppage. Før du velger kort anbefaler jeg at du undesøker hvilke applikasjoner du vil bruke, og hvilke kort disse støtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå