Svulst Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hei.. Noen som vet om et freeware-prog som gjør deg helt anonym for verden utenfor? på nettet selvsagt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du mener slik at ingen kan se din egentlige IP? Skaff deg en router! Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har en router.. men den viser jo ip'n jeg får fra ISP uansett.. gjør den ikke? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 gjøre deg helt anonym for verden utenfor? hva i all verden er det du skal holde på med som trenger å skjule deg sånn? skal du bli HELT anonym må du nok lese masse bøker og sitte forran pcn i årevis. Hvis du vil ha sånn halveisgreier så finner du slike programmer på nettet Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Bli kvitt paranoia tror jeg er viktigere for deg, ærlig talt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Bli kvitt paranoia tror jeg er viktigere for deg, ærlig talt. Word. Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Føyer meg til paranoia uttalelsen i utgangspunktet, hehe. Utover det: du må få med ISP'en din for å være helt anonym. Det er mulig å konf'e router/fw til å ikke svare på ping/tracert og tilsvarende, noe som gir en viss grad av anonymitet mtp IP adressen din. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 det som gjør det så vanskeli å bli anonym på nettet er at en eller annen adresse må maskinen din ha for å motta data. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 det som gjør det så vanskeli å bli anonym på nettet er at en eller annen adresse må maskinen din ha for å motta data. Ja, men routeren kan ha en egen IP-adresse som gjør at den egnetlige IP-adressen til maskinen din ikke synes. Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Bruk en annony proxy server(søk på google eller noe), finn deg en liste, still i browseren, du kan gjerne finne et program som sjekker om disse serverene virkeligt er annonyme. husker ikke prog navn(formatert etter ekkel kræsj). Du finner alt dette med å søke litt rundt på diverse sider på nette.(google finner) router gir deg intern ip? denne ipen syns ikke, men hva hjelper det hvis den har en ip og den ligger i ditt hus? jaja, håper dette hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå