m4tz Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hei jeg har en gammel marantz forsterker av typen sr-65, denne har bare sånn tilkobling med hvit og rød kabel, kan jeg da koble den til hvilket som helst lydkort og hva trenger jeg da? og en anbefaling av et lydkort til maks 800-900kr Lenke til kommentar
jornt Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Dette lydkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302657&cks=PRL Og en vanlig 3.5 mm jack til phono overgang / ledning som du får kjøpt i alle elektro/databutikker. Lenke til kommentar
Snask Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 du trenger et lydkort med line out (så og si alle har det), et soundblaster audigy 2 lydkort holder i massevis. kjøp en phono til jack kabel (eller som du kaller det - rød og hvit i den ene enden og svart jack i den andre enden) Lenke til kommentar
underground Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Kjøp et audigy 2 ZS Og en mini jack plug med rød og hvit inngang. får kjøpt det på elkjøp. men ikke audigy 2 det er så sinnsykt dyrt der. jaja litt seint ute her. Endret 26. januar 2005 av underground Lenke til kommentar
m4tz Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 ok takker for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå