eLNAN Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei. Jeg får ikke til å bruke WLAN kortet mitt (3com office connect 3crwe154g72). Når jeg setter det inn lyser det ikke i det hele tatt, selv om man kan høre lyden som kommer når man setter inn pci kort, bærbare harddiscer osv., Vil veldig gjerne ha hjelp siden jeg bruker den bærbare på skolen hele tiden (HP Pavillion ze4417ea) og det er ikke alltid man har tilgang til kabler. Har WinXP PRO med SP2. Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Har du instalert driverne til kortet? Endret 26. januar 2005 av norpreacher Lenke til kommentar
obos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 samme her jeg har lastet ned den nyeste driveren fra www.3com.no jeg innstallerte den og restartet den. så får jeg en melding som lyder: =============================================== Kan ikke starte denne maskinvaren Det oppsto et problem under installasjonene av denne maskinvaren: 3com OfficeConnect Wireless 11g PC Card (3CRWE154G72) Denne enheten kan ikke starte. Kode 10 =============================================== den har funket før men så har jeg formatert HD min og har ikke brukt trådløst kortet på lenge.... men nå funker den ikke lenger. Hva er garantitiden på 3Coms produkter? Lenke til kommentar
Lurifax85 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 samme her jeg har lastet ned den nyeste driveren fra www.3com.no jeg innstallerte den og restartet den. så får jeg en melding som lyder: =============================================== Kan ikke starte denne maskinvaren Det oppsto et problem under installasjonene av denne maskinvaren: 3com OfficeConnect Wireless 11g PC Card (3CRWE154G72) Denne enheten kan ikke starte. Kode 10 =============================================== den har funket før men så har jeg formatert HD min og har ikke brukt trådløst kortet på lenge.... men nå funker den ikke lenger. Hva er garantitiden på 3Coms produkter? pcmica slotten din støtter ikke kortet. da dette er pcmica v2 eller mer eller etteellerannet. det er ihvertfall noe med pcmicia porten din. har samme problemet her bare med andre kort. hvis du bytter til ett annet kort vil det virke med en gang Men husk. IKKE D-LINK. D-link leverer bare crap. mvh meee Lenke til kommentar
obos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) fant et nøyaktig lik kort... det funker damn da er kortet mitt ødelagt... hva er garantidtiden til 3Com.. er det noen som vet det? Prøvde å søke litt på www.3com.no men det var ikke lett Søkte på komplett.no etter 3coms varer =============================================== og fant kortet mitt http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118980&view=detailed Fabrikantgaranti Service og støtte 1 års garanti Service- og støttedetaljer Begrenset garanti - deler og arbeid - 1 år =============================================== men så fant jeg en annen kort som er tydeligvis nyere http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302506&view=detailed Fabrikantgaranti Service og støtte 3 års garanti Service- og støttedetaljer Begrenset garanti - 3 år =============================================== Går det at et produkt har lenger garanti enn andre? Det er jo nesten samme vare da. Endret 18. februar 2005 av obos Lenke til kommentar
snole Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ja det går fint an. Garanti er noe som produsenten gir utover reklamasjonsretten som er lovpålagt i.h.t forbrukerkjøpsloven. Se på WD disker for eks, SE diskene hadde 3 års Garanti, mens de vanlige hadde 1 år. Seagate økte nylig sin garanti på disker. Slike garantiforskjeller kan ha mange grunner. Ofte pga forbedring i produksjonsmetoder eller rett og slett at 2 produkter lages på forskjellige plasser i verden. Lenke til kommentar
obos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) men hva med reklamasjonsrett ol? kan jeg gå i rettens vei el må jeg bare godta det? kjipt at jeg brukte 700 kr og den funket bare 2 år Endret 18. februar 2005 av obos Lenke til kommentar
snole Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Reklamasjon funker ved at man sender inn produktet. Hvis det skyldes en feil som produsenten kan lastes for må de reparere evt gi deg nytt. Hvis det er feil som skyldes unormal bruk eller normal slitasje så vil ikke produsent dekke dette, og man vil muligens bli belastet kostnaden for undersøkelsen av kortet. Lenke til kommentar
obos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 argh.... uansett takk snole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå