goo Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg har ikke console "knapp" i cs! Hvordan skal jeg lage det? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 gå i shortcut'n til cs-ikonet. Der finner du stien som peker til hl.exe Der skal det stå noe slik som dette: Målmappe: "C:spillhalflifehl.exe -game cstrike" Gjør det om til dette: "C:spillhalflifehl.exe -game cstrike -console" tror ihvertfall det var slik man må gjøre det.. Da skal du få ned console ved å trykke "|" (knappen under ESC). Hvis det fortsatt ikke fungerer bør du sjekke om det står noe under "console" i Settings->Controls i CS. (dvs om "|" er definert til å ta ned console) Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Dette spørsmålet hører hjemme i "hjelp" under "spill": http://forum.overklokking.no/viewforum.php...p?forum=52&2192 Vennligst unngå å poste feil, noe du fikk beskjed om når du postet ditt spørsmål. Dette er fordi vi ønsker at forumet skal være oversiktlig. Feilpostede tråder vil bli slettet eller stengt. Når dette er sagt, er det lov å gjøre en og annen feil, men prøv å unngå det - til din og andres fordel. (og så får ikke jeg så mye å gjøre, vet du;) ) Med vennlig hilsen Vidar Fagerjord, moderator. Jeg henviser videre diskusjon om dette emnet til korrekt kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg