Dj Laffen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har kjøpt trådløs router og skal koble en stasjonær og en barbær pc til denne. Den stasjonære fungerer fint nå og er koblet til med kabel, men jeg vet ikke hvordan jeg får den bærbare på nett trådløst. Vet at det er et trådløst nettverkskort i pc'n, men finner det ikke i windows (trur jeg). Pc'n har nemlig også et vanlig nettverkskort og dette finner jeg. Når jeg går på Network Connections skal det da komme opp 2 LAN? 1 trådløst og 1 vanlig? Den bærbare er forresten en Netshop Notebook . Er såpass grønn at jeg ikke vet hva mer jeg trenger å fortelle for å få hjelp. Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har du instalert driverne til kortet? Lenke til kommentar
Dj Laffen Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Har du instalert driverne til kortet? Jeg installerte det som fulgte med på cd. Bl.a noe som heter Intel® PROSet for Wireless. Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) når du går på nettverksinstillinger skal du få opp nettverkskortet ja. høyreklikk min datamaskin og gå på behandle->enhetsbehandling->nettverkadaptere? har engelsk versjon så husker ikke hva de kaller det i den norske. der skal du få opp kortet hvis det ikke er der, se om det er et ikon med spørsmålstegn på seg, og som det står ukjent enhet på eller.no. hvis så, prøv å instalere driveren manuelt ved å dobbeltklikke på denne og velg oppdater driver Endret 26. januar 2005 av norpreacher Lenke til kommentar
Dj Laffen Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Jepp, jepp. Fant ut av det i går kveld. Det var tydeligvis noe galt med de driverne som fulgte med maskinen fra Netshop. Jeg lasta ned generelle drivere fra Intel og da jeg la inn disse fungerte alt som det skulle. Takk for tipset. Du satte helt klart fingeren på hva problemet var. Endret 27. januar 2005 av Dj Laffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå