Gå til innhold

2 meget store problem for alle!!!!

goo

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg får kun 6200 poeng i 3d mark (ikke se)

med dette opp.........

xp 1800+

msi k7turbo 2

640 mb sdram

gainward ti 200 128 mb.

PS!!!!!!!!!!

Jeg har samme poengsum enten jeg kjører på

1152*864 eller 1024*768 ( så å si )

Kun minus 400 poeng i førstnevnte.

OGSÅ STÅR DET PÅ SKJERMEN NÅR JEG SPILLER half-life,

20fps!!!!!!!!!!!!!!

Kan noen hjelpe meg?

Please, ikke bruk denne siden til å skryte

over hvor mange poeng dere får med bla bla bla bla!!!!!!!!!!!!!

Please!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har en helt normal 3D mark til ditt system og være :smile:

ligger selv på ca 4000 med Geforce 2 gts pro , xp 1500 og samme hovedkort som du :smile:

The days of the Hammer...

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-16 03:20 ]

Lenke til kommentar

Er ikke cs mester, men er det ikke noe slikt max fps greir i console'n? Husker noe me ag jeg ikke fikk 99 men bare 90 el hva det var. Satte den på 101 og det fønka fint. Noen andre som kan mer eller husker bedre det jeg vil fram til? :???:

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke klage, men har dere ennå ikke lært at dere ikke får noe bra svar av å skrive usakelig med uendelig mange utropstegn? Skriv i fulle setninger og med bra fakta. Bruker du 3dmark 2000 eller 3dmark 2001? Begynner å bli gal av "!!!!!!!!!!!!!" og "?????????????????", skikk er ikke bare det morra di har lært deg for at du skal bruke på et jobb intervju, men også på www :wink: hvis du har noen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-16 16:37, SineTwo skrev:

Jeg vil ikke klage, men har dere ennå ikke lært at dere ikke får noe bra svar av å skrive usakelig med uendelig mange utropstegn? Skriv i fulle setninger og med bra fakta. Bruker du 3dmark 2000 eller 3dmark 2001? Begynner å bli gal av "!!!!!!!!!!!!!" og "?????????????????", skikk er ikke bare det morra di har lært deg for at du skal bruke på et jobb intervju, men også på www :wink: hvis du har noen.

Helt enig! :wink:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke perfekt kjetil, men jeg er ikke komplett idiot. Det jeg skal frem til er at folk blir mindre samarbeidsvillig når de som spør noe ikke kan utrykke seg presist, men heller bruke forumet for å teste hvor rask repeat knappen er med shift+1 og shift+"?".

Lenke til kommentar

For d første hvilket os har du? hvis du har win98 eller ME trenger du via driverne (www.viahardware.com). Skjermkort drivere fra nvidia.com.

skjermen har ingenting med saken å gjøre... jeg kjører 100fps på en skjerm fra 1995 så d burde funke fint. Windows update kan kanskje hjelpe siden windows er "ganske" bugga.

Håper d hjelper

Lenke til kommentar

Quote Goo:

--------------------------------------------------------------------------------

Takk for svarene!

Men de 20fps kommer bare når jeg har skjermen min på

1152*864.

Er det skjermen min som er dårlig?

-----------------------------------------------------

-Nå har jeg sett det også....skjermer som trekker ned FPS!! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...