Kirikiri Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Så disse på nettet i dag: http://www.etymotic.com/ephp/er6i.asp Skal visstnok være gode på støyreduksjon, men de ser litt pussige ut. Kirikiri Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 stilige plugger.. fikk lyst på sånne selv:P kult kult.. å masse tilbehør... topp! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 De bygger vel på det samme prinsipp som Koss the plugg... men disse her var absolutt stiligere...bedre lydkvalitet kanskje også? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Overrasker meg at ingen har hørt om verdens beste plugger (Etymotic). Selv har jeg Sony EX71SL og fikk med en del tilbehør, kom på 499kr, absolutt noe av det beste jeg har hørt innenfor plugger. Fåes stortsett i svarte her i Norge, men har man ipod... Får med en del ekstrautstyr enn vist på bildet + legg merke til hvor liten pluggen er som går i mp3spilleren etc Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Ja, Etymotics og Shure er veldig gode merker innen øretelefoner, men dette er highend-produkter som koster _veldig_ mye (1000-5000 kr.). Når det gjelder Sony MDR-EX71SL har jeg selv hatt den før. Disse er også gode. Du kan kjøpe den hvite modellen fra AudioCubes. PS: Det eneste ekstra du får med i tillegg til det som er vist på bildet er en liten boks du kan oppbevare selve øretelefonene i når de ikke er i bruk. Endret 27. januar 2005 av nkrystad Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Etymotic går for å være det alle beste innenfor øreplugger ja. Syntes selv det ble litt mye å betale for disse så jeg satset på Sony modellen i stedet og er veldig fornøyd med lydkvaliteten. Endret 27. januar 2005 av Vice Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Sony MDR-EX71SL er knallbra propper i mine øyne! Skal du ha bedre propper må du betale MYE mer. Er kjempefornøyd med mine, man kan faktisk kjenne bass i dem Lenke til kommentar
graastein Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Sony EX71SL er utrolig bra! På grensen til fantastiske;) Kjøp de på hjemmesiden til sony. Er utrolig fornøyd med de. Endret 27. januar 2005 av graastein Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jepp, jeg er selv utrolig fornøyd med de. De er utrolig komfortable å ha i ørene + de detter ikke ut hvis du går fort / jogger / trener etc 499 velbrukte kroner for min del Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 @ kirikiri : Om du noken gang har sett øyrepropper for bruk i øvingsrom og slikt, for å spare øyrene og slikt, så ser dei så å sei heilt lik ut som dei proppane du viser i første post. (minus at den kun reduserer støyen, og ikkje speler musikk ) fordelen med slike litt meir proffe støyreduksjonspropper er at dei reduserer lyd over heile "spekteret". Det er ikkje slik at en dytter en propp i øyret og lager vakuum Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 @ kirikiri : Om du noken gang har sett øyrepropper for bruk i øvingsrom og slikt, for å spare øyrene og slikt, så ser dei så å sei heilt lik ut som dei proppane du viser i første post. (minus at den kun reduserer støyen, og ikkje speler musikk ) fordelen med slike litt meir proffe støyreduksjonspropper er at dei reduserer lyd over heile "spekteret". Det er ikkje slik at en dytter en propp i øyret og lager vakuum Nice to know. Som amatørfiolinist trengte jeg aldri sånne da jeg øvde. Foreldrene mine hadde kanskje trengt det. Er det sånne man egentlig burde ha på en del rockekonserter? HAr hørt om folk som får ørepropper spesiallagd til konsertbruk, nettopp for å ikke ødelegge hørselen helt, men fremdeles nyte musikken. Kirikiri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Bestilte akkurat disse fra usa Shure E5c link edit Endret 30. januar 2005 av Slettet-QqZexW9o Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Så litt på den siden som var linket til ovenfor her og jeg lurte på om http://www.audiocubes.com/category/Earphon...Headphones.html de kunne være noe gode Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er det sånne man egentlig burde ha på en del rockekonserter? HAr hørt om folk som får ørepropper spesiallagd til konsertbruk, nettopp for å ikke ødelegge hørselen helt, men fremdeles nyte musikken. Kirikiri På rockekonserter er det gull. Det blokkerer ikkje lyden på samme måte som vanlige øyrepropper, men demper meir lyden, og du sitter stort sett igjen med samme lydbildet, berre lavare Lenke til kommentar
SilverWolf Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei Skomaker: Hvis du først har planer om å kjøpe fra Audio Cubes (god erfaring med disse selv) så bør du se på disse: Sharp De har generellt fått god kritikk, i der minste i forhold til prisen. Regards SilverWolf Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Vil helst ikke ha propper, er ikke glad i de. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det finnes et eget forum for høytalere, der kan også spørsmål om hodesett plaseres... Tråden flyttes! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det finnes et eget forum for audio, der kan også spørsmål om hodesett plaseres... Tråden flyttes! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Noen som har noe erfaring med disse, har ikke tenkt å bruke så mye penger, trenger bare en erstatter til de som fulgte med crative muvo, de er helt forferdelige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå