Ptrz1 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Heisann! er det noen her som har peiling på hvor d500 selges. nettbutikker o.l? er jo ingen som har fått den inn. irriterende treigt. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ring Elkjøp og hør om de har noen igjen i landet. Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 HVor bor du da? Telekiosken i drammen har fortsatt mange igjen. Tror nok at det er endel i samme kjede som fortsatt har. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 vel, jeg vil ikke anbefale å kjøpe den på Spaceworld! For det første kan jeg garantere for at mobilen er overpriset....regn med en pris på rund 5000kr uten abo. samt at spaceworld har et dårlig rykte på seg for slett kundeservice! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hos telebutikken så er mobilen sterk overpriset den også..... 5200 uten subsidering Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 vel, jeg vil ikke anbefale å kjøpe den på Spaceworld! For det første kan jeg garantere for at mobilen er overpriset....regn med en pris på rund 5000kr uten abo. samt at spaceworld har et dårlig rykte på seg for slett kundeservice! Jeg har bare positive erfaringer med Spaceworld... Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Expert Bonus tar rundt 4800 tror jeg.. 2500 med binding til telenor privat, privat+ eller bedrift.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) ....regn med en pris på rund 5000kr uten abo. samt at spaceworld har et dårlig rykte på seg for slett kundeservice! Det å faktisk sjekke fakta før man sier noe var for vanskelig for deg? Særlig når det er så ille som å gå på Spaceworlds hjemmeside for å se.. Den koster 4698,- med kontantkort og er forøvrig utsolgt står det. Endret 27. januar 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Den koster 4698,- med kontantkort og er forøvrig utsolgt står det. De har den i Asker... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Feilpostet. Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er det noen her som faktisk kan avkrefte/bekrefte at de D500 mobilene som er ute på markedet her i Norge, er låst til telenor? Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 De som jeg har prøvd har alle vært låst til Telenor sitt nett. Dvs. du kan bruke Chess, Sense, Tele2 etc, så lenge de har Telenor-dekning. Det gjaldt ihvertfall det første partiet vi fikk inn i vår butikk. Regner med det er slik på samtlige. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det finnes både telenorlåste som har standard telenorklistremerke på undersiden (stort firkantet et), og åpne normale telefoner. Ser ut som at det først kom et lite parti ulåste, så et litt større parti telenorlåste, og nå venter alle på flere partier... Men datoen blir forskyvet hele tiden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå