asad Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Pc`en min har begynnt å oppføre seg merkelig i det siste. Fikk ofte bluescreen, den restarta av seg selv og slikt. Det endte opp med at jeg ikke kom inn i windows. Jeg bestemte meg for å reinstallere, først fant ikke biosen harddisken, men etter at jeg nappa ut stikkontakten og satte den inn igjen gikk det greit. Jeg hører også at den lager litt merkelige lyder, som jeg ikke har hørt før. Nå etter reinstallasjonen skjer det samme igjen, jeg kommer ikke inn i windows etter at pc`en restarta av seg selv. Og den lager fortsatt litt merkelige lyder. Høres dette ut som en gåen harddisk for dere? Uff. jeg klarer meg nesten ikke uten pc lenger, blir kjedelig å sende den inn Lenke til kommentar
Lou Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kan nok være harddisken ja, men du trenger vell ikke sende den inn? Kjøp deg en rimelig ny disk, sett den inn, og ta backup før det er for seint... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Sende den inn? Stikk innom www.seagate.com, last ned disksjekkeprogrammet de tilbyr og sjekk disken din selv. Er den gåen, er det bare til å søke om RMA hvis den ikke er høngammel. Jeg antar naturligvis at det er snakk om diskene du har i profilen din. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Ok, nå fant jeg ut at det kanskje ikke er harddisken likevel. Lyden kom fra et annet sted, men den er borte nå. Jeg har også innstallert windows og alt virker greit, bortsett fra en ting, som begynnte for 1 uke siden Mens jeg ser på filmer, henger hele maskinen seg, bare plutselig. AV og til medfølger det en høy piping fra høyttalere også. Jeg har reinstallert flere ganger og det skjer hele tiden. Kan vel ikke være noe hardware feil?? Kanskje det er codec-packen min som ikke funker av en eller annen grunn? Bruker k-lite codec pack... har dere opplevd noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå