Mushaboom Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei. Mottok den 19. Jan en A64 3400+ Denne skulle, iflg sidene til butikken ha 2.4GHz, men jeg har fått en annen utgave av 3400+ med 2.2GHz. Har altså endt opp med feil vare, og spørsmålet mitt er derfor om jeg nå skal angre kjøpet eller be om å få ny? Tipper det kan ta en stund og det ville vært kjedelig hvis jeg endte opp med skjegget i postkassen med en dårligere CPU en jeg skulle hatt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du kan be om ny ja, og da skal ikke du betale noe frakt for retur av den feilsendte! Du har sikkert fått en med 1mb cache isteden. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Du har sikkert fått en med 1mb cache isteden. Stemmer det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 du har jo 14 dager retur rett.. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jau. Du kan få ny, og du skal ikke betale returfrakt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 du har jo 14 dager retur rett.. Ja, men ved å benytte denne må jeg betale frakt selv. Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 misforstå meg rett men hvorfor spør du om spm du kan svaret på selv Har du fått feil vare skal du selvfølgelig ta kontakt med butikken og si det så ordner de opp Lenke til kommentar
Lch Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ikke bruk angreretten, det er butikkens feil at du har fått feil vare og da skal de betale alle omkostninger. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Ikke bruk angreretten, det er butikkens feil at du har fått feil vare og da skal de betale alle omkostninger. Ok, da venter jeg bare på svar fra butikken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå