Gå til innhold

Fått feil vare - reklamasjon eller angreretten?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Mottok den 19. Jan en A64 3400+

Denne skulle, iflg sidene til butikken ha 2.4GHz, men jeg har fått en annen utgave av 3400+ med 2.2GHz. Har altså endt opp med feil vare, og spørsmålet mitt er derfor om jeg nå skal angre kjøpet eller be om å få ny? Tipper det kan ta en stund og det ville vært kjedelig hvis jeg endte opp med skjegget i postkassen med en dårligere CPU en jeg skulle hatt. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...