christian232 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg skjønner ingen ting, noen ganger når jeg booter pc-en kommer en svart skjerm. Det har hendt flere ganger. Eneste måten jeg vet å fikse det på er å systemgjennopprette pc-en da innloggings siden virket. Jeg må opplyse dere om at skjermen er svart og jeg har mulighet til å bevege musa og logge meg inn "i blinde" Dvs at jeg må gjette hvor jeg skal trykke får å logge meg inn.. Kan det ha noe å si at min Xp version er pirat? har også prøvd å bytte påloggings oppsett. Lenke til kommentar
drool Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det skal ikke ha noe å si at det er en pirat-version av xp. Men du sier du har prøvd å endre påloggingsoppsett.....Er det ved hjelp av sw som forandrer påloggingsbildet ditt eller ? Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Hei, jeg vet ikke helt hva du mener med SW, men jeg har endret påloggings oppsett ved å fjerne "velkomst skjermen" Du finner den hvis du går inn på kontrolpanel>brukerkontoer. Jeg har dessuten passord, og den ønsker jeg ikke å fjerne. Kan ikke la pc-en være uten passord på en skole hvor mange elever kan finne på kødd. hehe Lenke til kommentar
drool Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 sw = software....men ansett hvis du ikke har benyttet noe for for sw til å endre utseende på innloggingsbildet tror jeg ikke det er der problemet ligger. Når skjedde dette første gangen da? Hadde du gjort noe spesiellt? Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Hadde spilt Rome Total War. Pc-en gikk tom for strøm og starta på nytt. Da skjedde det. Har ikke endret brukerikon. Dessuten bruker jeg den klassiske innlogningen som vi kjenner fra 98 versionene. Noen ideer om hva dette kan skyldes? Endret 26. januar 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
drool Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hm....er det slik hele tiden eller er det kunn innlogginga som er slik og så blir det bra når du har fått logget inn ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kan det ha noe å si at min Xp version er pirat? Antageligvis ikke, men du får ikke mer hjelp på dette forumet, iallefall. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg