nastoisi Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Tenkte å leke meg litt med å sette opp ett tårdløst lan hjemme. Hvilke kort kan ekspertisen her anbefale. Skal være G lan. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvor mange PC'er er det du skal tilkoble trådløst? Stasjonære eller bærbare? Du må ha en router. f.eks denne OG trådløse kort, alt avhengig av hvilke typer pc'er du skal ha. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Tja, kort fra 3Com, Linksys og Intel er gode alternativer. Disse koster litt mer enn billigprodusentene, men man får det man betaler for. Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Hvor mange PC'er er det du skal tilkoble trådløst? Stasjonære eller bærbare? Du må ha en router. f.eks denne OG trådløse kort, alt avhengig av hvilke typer pc'er du skal ha. Beklager, jeg ser nå det var litt lite informasjon i mitt innlegg. Jeg kommer til å kjøpe en d-link router eller så var det noen som hadde en smc router av noe slag som vist skulle være bra. Den dette gjelder er en stasjonær bærbar. Noen år gammel, bygd via komplett. Skal ha en bærbar maskin inn i nettverket etterhvert. Endret 26. januar 2005 av nastoisi Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg bruker et 3Com AccessPoint, og etter et par firmware-oppdateringer er den blitt veldig bra. D-Link har en PSU som ikke er helt god for norsk strøm. Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Nå fikk jeg svar på noe jeg i utgangspunktet ikke spurte om og ikke svar på det jeg spurte om her. Hva slags kort anbefaler man til en stasjonær pc for å koble opp i ett lan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå