Newt32 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Hei På det skinnet jeg bruker (Gamer.no) er det noe som heter Spill-moderator. Hva er egentlig dette? Virker som om dette er ganske nytt, plutselig var det kommet her en dag. Jeg vil gjerne vite litt generelt om dette også, kan noen få moderator rettigheter bare på ett forum f.eks? Her er en direkte link til Gamer.no skin. Takk Endret 26. januar 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Helt riktig, du har noen moderatorer som kun tar for seg enkelte deler av forumet. For gamer.no delen så er det vel ^Thomas^ som er dedikert. Disse moderatorene tar da kun den delen av forumet de tilhører. Dette er gjort for at det skal bli mer oversiktlig og ryddigere samt at det blir enklere å finne gode moderatorer som ikke ønsker å ta for seg hele forumet. Et godt tiltak for nettverket spør du meg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det har i den senere tiden blit opprettet en rekke dedikerte moderatorer. Disse har kun moderatortilgang til noen få forum, gjerne de forumene de selv er aktive i. Intensjonen med denne strategien er å prøv å ha flere moderatorer til stede i de ulike delene av forumet i tillegg til de globale moderatorene. Moderatorer i gruppen spill-moderator vil få fokus på forumet til gamer.no, og tar jeg ikke helt feil så er i alle fal ^Th0mas^ med i denne gruppen. edit; dust Desdichado Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 QUOTE (Desdichado @ 26/01/2005 : 11:09)Dette er gjort for at det skal bli mer oversiktlig og ryddigere samt at det blir enklere å finne gode moderatorer som ikke ønsker å ta for seg hele forumet. Jeg må klage litt over Gamer.no sine forumer. Spørsmål og svar - PC og Diskuter spill og tilbehør - PC På disse to forumene føler jeg det har vært alt for mange tråder som er blitt feilpostet. Det er blitt mindre nå, jeg vet ikke hvorfor, men det kan være pga. den anonserte tråden jeg laget øverst (På Spørsmål og svar - PC). Har vært der inne å rapportert minst 15 tråder som var postet feil... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 QUOTE (enden @ 26/01/2005 : 11:11) edit; dust Desdichado Svarte jeg på noe jeg ikke skulle ha gjort? Sånn er det når dere er for treige i avtrekker... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 ^Th0mas^ er global moderator. Atm. er ingen moderatorer dedikert til gamer-forumet(medlemsgruppen spill-moderator.) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 QUOTE (Opus @ 26/01/2005 : 16:45) ^Th0mas^ er global moderator.Atm. er ingen moderatorer dedikert til gamer-forumet(medlemsgruppen spill-moderator.) Stemmer, men i hovedsak ble jeg moderator fordi TST trengte modereringshjelp til spilldelen av forumet. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg