Gå til innhold

[løst]Hva er Spill-moderator?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt riktig, du har noen moderatorer som kun tar for seg enkelte deler av forumet. For gamer.no delen så er det vel ^Thomas^ som er dedikert.

Disse moderatorene tar da kun den delen av forumet de tilhører. Dette er gjort for at det skal bli mer oversiktlig og ryddigere samt at det blir enklere å finne gode moderatorer som ikke ønsker å ta for seg hele forumet.

Et godt tiltak for nettverket spør du meg.

Lenke til kommentar

Det har i den senere tiden blit opprettet en rekke dedikerte moderatorer. Disse har kun moderatortilgang til noen få forum, gjerne de forumene de selv er aktive i. Intensjonen med denne strategien er å prøv å ha flere moderatorer til stede i de ulike delene av forumet i tillegg til de globale moderatorene.

Moderatorer i gruppen spill-moderator vil få fokus på forumet til gamer.no, og tar jeg ikke helt feil så er i alle fal ^Th0mas^ med i denne gruppen.

edit; dust Desdichado :p

Lenke til kommentar

QUOTE (Desdichado @ 26/01/2005 : 11:09)
Dette er gjort for at det skal bli mer oversiktlig og ryddigere samt at det blir enklere å finne gode moderatorer som ikke ønsker å ta for seg hele forumet.

Jeg må klage litt over Gamer.no sine forumer.

Spørsmål og svar - PC

og

Diskuter spill og tilbehør - PC

På disse to forumene føler jeg det har vært alt for mange tråder som er blitt feilpostet.

Det er blitt mindre nå, jeg vet ikke hvorfor, men det kan være pga. den anonserte tråden jeg laget øverst (På Spørsmål og svar - PC).

Har vært der inne å rapportert minst 15 tråder som var postet feil...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...