Gå til innhold

Brann i brennern.


Nervevrak

Anbefalte innlegg

ROFL....en kammerat DL "Koppholder" fra "Nybegynnerguiden, del 5".

 

Han har et chiftec med en hønngammel Ricoh brenner. En slik en med egen CD-kasett, jeg har mast på'n mange ganger på at han må få seg en ny, men han sier bare "Gamle brennere brenner best".

 

Vel ivertfall. Dum som et brød startet han "Koppholder". Med døra på Chif'n stenkt, og kasetten på vei ut skal det ikke my fantasi til for å finne ut hva som skjedde. :lol:

Tenker utrykket hans "Gamle brennere brenner best" fikk raskt en ny mening :razz:

Han fant ivertfall fort ut at gamle Ricoh brennere ikke har en motstands bryter i kasettmotoren som stopper motoren når den får motstand.

 

En god ting er at nå får han seg en bedre brenner en den han hadde. :roll:

 

[ Denne Melding var redigert av: Nervevrak på 2002-06-16 01:52 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ikke kødd med gamle brennere, de brenner faktisk best og lengst.

 

Har selv en steingammal plextor 4x med caddy. Kjøpte den når den akkurat hadde kommet (var steindyr ja).

Den har brent en uhørvelig mange skiver og funker akkurat like bra nå, som når den var ny......

Lenke til kommentar

Jeg har en kompis som har TEAC 2x scsi brenner som han betalte like mye for som et p4+rdram+GF4ti4600 fullt system koster i dag...

 

Den og brenner som bare det!

 

Apropos skader på brennere...

 

En kammerat hadde føttene på pc-pulten mens han holdt på å surfe/brenne. Når brenningen var ferdig kom cd-trayen ut (plex). Han surfet litt videre og klarte å sovne...

 

Langsomt men sikkert sklei beina hans bortover pulten på den siden kabinettet sto under... BANG!!! Han bråvåknet av at føttene datt gjennom lufta, knuste trayen på plextorn, og hælene traff betonggulvet med et schmell.

 

Jeg vet ikke hva han fikk mest vondt av. Å se brenneren eller føle smerten av bein mot betong.

 

(plextor.be sendte han en ny brenner med dhl avgiftsfritt)

Lenke til kommentar

Har en ulykke å rapportere jeg og :grin:

 

En kompis har kabinettet stående på gulvet ved siden av pulten, og skap over kabinettet.

Han har stol med hjul, og bruker å sende seg bortover gulvet til hyllene.

 

Tenke dere hva som skjer når brenningen er ferdig, å trayen kommer automatisk ut, og han er uoppmerksom :smile:

 

Han har ødelagt 2 Plextorer på det viset *le inne meg*

 

_________________

Kjede seg i sommer? Nei

*fram med drill og sag*

 

[ Denne Melding var redigert av: |Flame| på 2002-06-27 00:32 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...