Tjohei Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det slo meg her, er det ingen som lager støtsikre kameraer, slik som man lager støt- og sprutsikre mobiltelefoner (f.eks. Siemens M65)? Jeg tenker da både på dårlig vær, men også røffe forhold, som for eksempel at barna bruker kameraet... Lenke til kommentar
Duddits Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Pentax Optio 43WR, Olympus µ-mini Digital og kanskje spesielt det nye Pentax OptioWP (som skal være helt vanntett) burde vel være noe i nærheten av hva du ønsker? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Takker for tips, Duddits. Men det er vel ingen av de som er lagd for å tåle et fall fra klumsete hender? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 http://www.dpreview.com/news/0501/05011202...inolta_dg5w.asp dessverre er det antatt at denne modellen ikke blir å finne utenfor Japan.. Men siden flere og flere produsenter har gått i denne retningen de siste produkktsyklusene er det nok absolutt håp for at slikt kan komme på markedet her også etterhvert. Jeg ville bare ikke ha holdt pusten.. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Den tåler jo ikke å falle i bakken den heller. Nei, for å konkretisere litt, så tenker jeg på et kamera som ungene kan ta med seg i skogen eller sandkassa, liksom. Derfor trenger det ikke super kvalitet, selvom det er ålreit med noe som er litt bedre enn leketøy. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Tipper at Olympus sitt Mju er noe av det nærmeste du kommer. Skal visst tåle litt av hvert Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Undervanshus... funker til regn osv... men det blir ein klomp Lenke til kommentar
Jove Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Undervanshus... funker til regn osv... men det blir ein klomp Undervannshus er vel ofte i veldig sprø plastikk? Ivertfall er mitt Canon-hus det. Tåler jo endel, men ser for meg at det lett kan sprekke. Bør vel gå an å lage et digitalt kamera, kanskje uten optisk zoom osv. I litt myk, sterk gummibelagt plastikk? =) Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Får du fine bilder undervaten med det? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Bare syns der er rart at ingen har lagd digitalkameraenes svar på dette: Lenke til kommentar
Jove Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Får du fine bilder undervaten med det? Tja.. har ikke fått prøvd så mye. Men er godt fornøgd:) Eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå