lokeland Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Tror nok ikke detta er en spesielt unik idè.. Så jeg ser ikke vitsen med copyright.. Vurderer å lage musematte selv! Skal ha 4mm plexi som jeg skal file og pusse slik at jeg får en jevn overgang fra musematta til bordet.. Skal imotsetning til i dette prosjektet legge teflon på toppen.. Også skal jeg belyse matte under med å legge inn en hau av LEDer under! Også skal jeg ha to brytere for kontrollering av lys på den ene siden, om de er 4mm brede da! Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Tror nok ikke detta er en spesielt unik idè.. Så jeg ser ikke vitsen med copyright.. Vurderer å lage musematte selv! Skal ha 4mm plexi som jeg skal file og pusse slik at jeg får en jevn overgang fra musematta til bordet.. Skal imotsetning til i dette prosjektet legge teflon på toppen.. Også skal jeg belyse matte under med å legge inn en hau av LEDer under! Også skal jeg ha to brytere for kontrollering av lys på den ene siden, om de er 4mm brede da! Ja, det var jo en som var helt blank som sendte pm (private messe.) til meg... Da jeg sa han skulle ha teflon under musa trodde han jeg mente på hele matta. Vist du gjør det kan du egentlig bruke ein flat treplate Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det ble utrolig tøft!! Prøvde meg så vidt på dette nå nettopp! Må si at det ble en digg musematte! Men kommer nok fortsatt til å bruke min func musematte... Din lyste opp mer enn min, men tror det er pga at min musematte kun er 2mm. Når jeg holdt den litt høyere over skrivepulten min, så ble det bedre. Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 en liten ting....dere bruker 180 og 240 pussepapir....blir det ikke bedre/glattere for musa hvis dere bruker enda finere papir..?musa bør jo vel registrere det..?det blir jo ikke gjennomsiktig selv om det blir finere....er jo fortsatt mønster..?jeg vet ikke....har tenkt å prøve selv...men har ikke optisk for tiden....får prøve det når det blir ny mus.... Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Blir vel det, men finnes det så mye finere enn 240 da? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) EDIT: tenkte feil... Endret 21. februar 2005 av sigen Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 om det finnes finere enn 240 jah......du får jo tak ihvertfall 2000....hvis ikke ennå finere...men da blir det som å slipe med et vanli a4 ark.. Lenke til kommentar
St.Jimmy Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 eirikhaf du er styyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 litt off topic eller..? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Både offtopic, og ikke lovlig ifølge rettningslinjene: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Kilde: forum > rettningslinjer. Ta det et annet sted St.Jimmy! (Helst ikke der heller) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Advarsel utdelt for personangrep. Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Advarsel utdelt for personangrep. Hehe! Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 men du goggen....har du prøvd med finere sandpapir..? Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 om det finnes finere enn 240 jah......du får jo tak ihvertfall 2000....hvis ikke ennå finere...men da blir det som å slipe med et vanli a4 ark.. Jaha? finnes ikke noe som er 2000. Fineste pussepapiret er 1200. Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 sikker på det..?....mener at jeg hadde det en gang...men er godt mulig det bare var 1200... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har hørt folk som har brukt 2000, her på forumet. Eller husker jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) men du goggen....har du prøvd med finere sandpapir..? Nei... jeg må vente og se til jeg reiser inn til kvadrat og ikkje bruker penger på is som jeg gjorde i går så jeg kan gå og handle teflon på classn så får jeg se etter de... EDIT: God NATT! Endret 22. februar 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 De har iallefall 2000 papir på 3dfxcool til 25kr. De har det sikkert i byggevareforetninger også. Lenke til kommentar
reckey Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jobber i en jernvare og vi har 2400 papir! tror ikke det skal være så vanskelig å finne, men vil jo ta en uke før du ser att du har slipt vekk noe!!!! Lenke til kommentar
loqron Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kom på en ide, hva med å pusse plexiglass med pussepapir som tåler vann? Da blir vel den litt som frosta glass. Tror jeg skal teste det i vinterferien Vannslipingspapir heter det Takker for inspirasjon Tror jeg lager min egen musmatte jeg og, er ganske lei av den gammle Men tror ikke det blir noen effekt viss du pusse på begge sidene !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå