Gå til innhold

Musebane IcEplexI Deluxe, musematte!

Anbefalte innlegg

Tror nok ikke detta er en spesielt unik idè.. :p Så jeg ser ikke vitsen med copyright.. Vurderer å lage musematte selv! Skal ha 4mm plexi som jeg skal file og pusse slik at jeg får en jevn overgang fra musematta til bordet.. Skal imotsetning til i dette prosjektet legge teflon på toppen.. Også skal jeg belyse matte under med å legge inn en hau av LEDer under! Også skal jeg ha to brytere for kontrollering av lys på den ene siden, om de er 4mm brede da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok ikke detta er en spesielt unik idè.. :p Så jeg ser ikke vitsen med copyright.. Vurderer å lage musematte selv! Skal ha 4mm plexi som jeg skal file og pusse slik at jeg får en jevn overgang fra musematta til bordet.. Skal imotsetning til i dette prosjektet legge teflon på toppen.. Også skal jeg belyse matte under med å legge inn en hau av LEDer under! Også skal jeg ha to brytere for kontrollering av lys på den ene siden, om de er 4mm brede da!

Ja, det var jo en som var helt blank som sendte pm (private messe.) til meg...

Da jeg sa han skulle ha teflon under musa trodde han jeg mente på hele matta.

Vist du gjør det kan du egentlig bruke ein flat treplate :p

Lenke til kommentar

Det ble utrolig tøft!!

Prøvde meg så vidt på dette nå nettopp! Må si at det ble en digg musematte! :yes: Men kommer nok fortsatt til å bruke min func musematte... Din lyste opp mer enn min, men tror det er pga at min musematte kun er 2mm. Når jeg holdt den litt høyere over skrivepulten min, så ble det bedre.

Lenke til kommentar

en liten ting....dere bruker 180 og 240 pussepapir....blir det ikke bedre/glattere for musa hvis dere bruker enda finere papir..?musa bør jo vel registrere det..?det blir jo ikke gjennomsiktig selv om det blir finere....er jo fortsatt mønster..?jeg vet ikke....har tenkt å prøve selv...men har ikke optisk for tiden....får prøve det når det blir ny mus....

Lenke til kommentar

Både offtopic, og ikke lovlig ifølge rettningslinjene:

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Kilde: forum > rettningslinjer.

Ta det et annet sted St.Jimmy! :thumbdown: (Helst ikke der heller)

Lenke til kommentar
men du goggen....har du prøvd med finere sandpapir..?

Nei... jeg må vente og se til jeg reiser inn til kvadrat og ikkje bruker penger

på is som jeg gjorde i går så jeg kan gå og handle teflon på classn

så får jeg se etter de... :w00t:

EDIT: God NATT! :sleep:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Kom på en ide, hva med å pusse plexiglass med pussepapir som tåler vann? Da blir vel den litt som frosta glass.

Tror jeg skal teste det i vinterferien :thumbup:

Vannslipingspapir heter det :tease:

Takker for inspirasjon ;)

Tror jeg lager min egen musmatte jeg og, er ganske lei av den gammle

Men tror ikke det blir noen effekt viss du pusse på begge sidene !! :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...