El Matador Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Kjøpte disse hos Claser`n! de er bare helt knall! Men vet ikke hva jeg skal søke etter i webshopen deres. Endret 13. februar 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Der har du det! Kosta de mye forresten? Plexi'n burde være minst 5mm etter min mening! Endret 13. februar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Okey, men da tester jeg å få tak i 5mm plexi og de knottene på claseren Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Der har du det! Kosta de mye forresten? Plexi'n burde være minst 5mm etter min mening! 25kr tror jeg. Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hello ladies and gentleman! Vi holder på med et prosjekt på skolen hvor vi kan lage hva vi vil, jeg har tenkt til å prøve å lage en musematte... På skolen hadde vi ikke plexi, så jeg skal innom glassmestern og sjekke ut priser ol. Hvor mye koster ca. plexi på 24*32? Og en ting til, 5mm, er ikke det litt tynt a? Hvorfor burde den være så tynn?' Mvh Moa Endret 14. februar 2005 av rohin Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tunge musematter er jo ikke å fortrekke da.. Så derfor vil jeg si 5mm.. Kanskje 3 og! Plexi: http://www.clasohlson.no/shop/store/main.a...%3A46+AM#q11980 Dessuten kan det henne du kan få en liten bit gratis eller for en billig penge av din lokale glassmester.. De bruker som regel store flater, så små biter har de som oftes lite bruk for. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kjøpte disse hos Claser`n! de er bare helt knall! Men vet ikke hva jeg skal søke etter i webshopen deres. http://www.clasohlson.no/?AFP=store/main.a...80&IsCampaign=N Her har du dem Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kjøpte disse hos Claser`n! de er bare helt knall! Men vet ikke hva jeg skal søke etter i webshopen deres. http://www.clasohlson.no/?AFP=store/main.a...80&IsCampaign=N Her har du dem Jeg mente gummi knottene jeg har under matta da.. Lenke til kommentar
ombay Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hei Hvordan pussepapir bør jeg bruke og hvilken korning skal det ha? (P verdi) Er det noen "standar" mål på hvor stor musematta bør være, evt deres ambefalinger. Hvor lenge skal jeg pusse? Endret 15. februar 2005 av ombay Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Hei Hvordan pussepapir bør jeg bruke og hvilken korning skal det ha? (P verdi) Er det noen "standar" mål på hvor stor musematta bør være, evt deres ambefalinger. Hvor lenge skal jeg pusse? Vist du ikkje har lest alle mine innlegg gjorde jeg sån: Kapp til plexi til hvor stor du vil ha og til dine behov osv. kan veldig gjerne være like stor som den gamle matta di... Puss (Kansje også med pussemaskin) med eit 50 - 100 papir Puss finere over med 180 papir og avslutt med 240 Kjøp gjerne noe som gjør at musa di glir glattere! Du går over så mange ganger at du vet at det er nokk (mange kansje 10 ganger for hver pussepapir men dette gjør du så du vil...) Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 [*]Kjøp gjerne noe som gjør at musa di glir glattere! Eksempler på hva som gjør den glattere da? Lenke til kommentar
ombay Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Takk for hjelpen så langt Men er det en spesiell type pussepapir jeg skal bruker eller kan jeg bare bruke sån som er til treverk? Er den noen spesiell måte en skal kappe plexien på? Hvilke verktøy? (stikksag?) hvordan er det å frese i plexien, går det, tenker på runde kanter eller er det like greit å pusse det for hånd? En siste ting: Skal jeg pusse opp og ned eller i rundinger, hva er best? Endret 16. februar 2005 av ombay Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Blir det ikke fort litt ubehagelig for håndleddet med 5mm plexi pluss knotter? Lurer litt på å mekke sånn musematte selv (oppgradering fra blå tøymatte) Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 http://www.clasohlson.no/?AFP=store/main.a...80&IsCampaign=N Her har du dem Jeg mente gummi knottene jeg har under matta da.. Og der var de på den siden Under Tesa! Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 haha! nice matte ass! skal mekke en i morra tenker jeg, men jeg har litt lyst til å sette inn noen av de superduperkule rosa LEDs som jeg skal bestille.. og "Power em' up" med batteri Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Blir det ikke fort litt ubehagelig for håndleddet med 5mm plexi pluss knotter? Lurer litt på å mekke sånn musematte selv (oppgradering fra blå tøymatte) Nei ikkje vist du pusser kanten så den blir / altså den blir som ein kniv Bare kødder... jeg brukte pussemaskinen for og lage kantene og de ble mye bedre ein tøymatta's kanter syntest jeg... jeg brukte da først maskinen også P180 papir... Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) haha! nice matte ass! skal mekke en i morra tenker jeg, men jeg har litt lyst til å sette inn noen av de superduperkule rosa LEDs som jeg skal bestille.. og "Power em' up" med batteri Gudd EDIT: 500 innlegg Endret 16. februar 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
haakie Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 haha! nice matte ass! skal mekke en i morra tenker jeg, men jeg har litt lyst til å sette inn noen av de superduperkule rosa LEDs som jeg skal bestille.. og "Power em' up" med batteri Hvor kjøper du rosa batteri drevne leds?? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Kom på en ide, hva med å pusse plexiglass med pussepapir som tåler vann? Da blir vel den litt som frosta glass. Tror jeg skal teste det i vinterferien Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 La merke til wannabe copyright i første post nå :s leenge siden jeg har vert her inne på denne tråden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå