Gå til innhold

Musebane IcEplexI Deluxe, musematte!

Anbefalte innlegg

Jeg har nå festet slike "klosser" under matta slik den ikke skal gli bort så lett :p

Btw, jeg driver og leker litt med tanken av å sette opp en casemod side, så jeg har postet denne ideen med matta på forumet mitt, håper ikke det var noe problem? Viss du vil kan jeg fjerne den igjen. (har sagt hvor og hvem jeg fikk den fra)

Hvor? link?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis noen vil ha billige teflon skates, eller lage musematte, kan dere kjøpe dette.

Om det funker, kan dere lese her.

edit: kaster meg på bølgen med å lage musematte :w00t:

edit2: Er ferdig med matta nå, men det brakk av en del :hrm: , så jeg tror jeg skal lage ny. jeg anbefaller på det sterkeste å lakke på undersiden, fungerer mye bedre ;) ,syntes jeg da..

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

Hvordan papir er best til å pusse med.

Er poenget at det skal være riper der eller er det bare dere som ikke har fint nok papir? Skjønte ikke helt det der.

har lyst til å lage egen musematte jeg og. Har en Icemat 2nd men vil ha større matte.

Lenke til kommentar
det må være riper slik at den optiske musen skal virke om matten er helt gjennomsiktig virker den ikke bare prøv på en glass rute

Men hvordan er det da med Icematen, den er helt blank oppå (eller den er litt ruglete egentlig) og svart under, funker det da med en plexi plate som er malt med svart spraylakk under?

Lenke til kommentar
QUOTE (lolminator^ @ 29/01/2005 : 23:17)

det må være riper slik at den optiske musen skal virke om matten er helt gjennomsiktig virker den ikke bare prøv på en glass rute 

Men hvordan er det da med Icematen, den er helt blank oppå (eller den er litt ruglete egentlig) og svart under, funker det da med en plexi plate som er malt med svart spraylakk under?

Den må være litt ruglete oppå, ellers ser ikke optikken i musen at du beveger musen, du kan samenligne det med at du holder musen litt overfor bordplaten og prøver å bruke den der. Hvis det er liten nok avstand hakker den "bare."

Men se det på den lyse siden: det hadde blitt striper i den uansett, siden du beveger musen rundt oppå den hele tiden. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmmmm dette vil jeg også lage!!!!

Men kan du lage en mer ryddig beskrivelse av hvordan du har gått fra,?

Utifra det jeg forstå:

du finner en plexiglass bit og lager formen.

Pusser bare på undersiden? eller på oppsiden,eller beggedele?

Hva kan jeg feste under for å få den til å holde seg i ro?

tenkteå lime en matte av et slag under musematten igjen da,hva slags?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...