nree Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Fint at de er så mange bra resultater Mitt 445 INNLEGG!!! Endret 27. januar 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Noen som har forslag til hva jeg kan klistre under musa så den glir lettere? Har nå festet teipbiter der hvor føttene er på musa (over føttene) og de glir mye bedre ein de orginale føttene men er de noen som har forslag? Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) du kan jo evt fjerne "føttene" helt, og bare ta teip? eller? *tenke på noe som blir godt* btw, nettop ferdi med boikott av nasjonal lese prøve:D skrev bare tull edit: Mitt 25 innlegg Endret 27. januar 2005 av storbonden Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 du kan jo evt fjerne "føttene" helt, og bare ta teip? eller? *tenke på noe som blir godt* btw, nettop ferdi med boikott av nasjonal lese prøve:D skrev bare tull edit: Mitt 25 innlegg hehe... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 du kan jo kjøpe noen hyperglides på microplex boikottet og den prøven i dag jippi Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Update (mini) Jeg har nå pusset matta med P240 Papir og nå er den perfekt!!! Håper de ar noe nyttig i de jeg sa deg Endret 27. januar 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nå har jeg pussen min med p320. Det eneste dumme, er at det kommer sånne stygge svettemerker hele tiden Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Nå har jeg pussen min med p320. Det eneste dumme, er at det kommer sånne stygge svettemerker hele tiden Svettemerker? du bør ikkje pusse den for fint fo da ser ikkje musa stripene i matta... hvordan funket de med p320? EDIT: Innlegg 450!!! Endret 27. januar 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nå har jeg pussen min med p320. Det eneste dumme, er at det kommer sånne stygge svettemerker hele tiden Svettemerker? du bør ikkje pusse den for fint fo da ser ikkje musa stripene i matta... hvordan funket de med p320? EDIT: Innlegg 450!!! Jeg har ikke sikkelig plexi Mamma kasta den : / Jeg har ikke pusset vekk stripene... Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Nå har jeg pussen min med p320. Det eneste dumme, er at det kommer sånne stygge svettemerker hele tiden Svettemerker? du bør ikkje pusse den for fint fo da ser ikkje musa stripene i matta... hvordan funket de med p320? EDIT: Innlegg 450!!! Jeg har ikke sikkelig plexi Mamma kasta den : / Jeg har ikke pusset vekk stripene... Du kan nesten ikkje se striper på min men vist du ser nøye er hele matta ripete!! EDIT: Tror ikkje min plexi er så mye bedre... de er egentlig noe som skal være for og ikkje få vind på tarassen så... Men de funker som bare de for d Endret 27. januar 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hehe! Jeg brakk av lokket på en gammel LP spiller Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 merker at det lager litt mer lyd med denne matta en med en "vanlig" en Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 merker at det lager litt mer lyd med denne matta en med en "vanlig" en Alt etter hva føtter du har på musa Filt mot plexi lager ikkje lyd men på musa er det som regelt noe glatt som skal skli godt på filt og dermed er de kansje noe liknende plexi og derfor skraper plexien mot plexien og da får du ein fiiiiiin lyd... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har hørt at teflon er bra å bruke til føtter, leste det en plass her, men husker ikke hvor Lenke til kommentar
PO4nuke Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Genial ide!! Hadde ikke noe plexi tilovers men fant en firkanta glassplate som kan passe, hva må jeg gjøre med denne for å få musa til å gli fint.... Tenkte å lage et mønster som jeg skulle spraylakke på på baksida.... Tanker om dette?? Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Genial ide!!Hadde ikke noe plexi tilovers men fant en firkanta glassplate som kan passe, hva må jeg gjøre med denne for å få musa til å gli fint.... Tenkte å lage et mønster som jeg skulle spraylakke på på baksida.... Tanker om dette?? lag worklog Lenke til kommentar
perstian Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 sykt bra! jeg har prøvd på det samme før, men da pusset jeg plexien, sprayet med svartmaling og klarlakk og etterpå limte jeg fast ei tynn alu. plate på undersiden. funket som faen (merk dere: funket. helt til jeg klikka i cs og knuse hele driten) Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har nå festet slike "klosser" under matta slik den ikke skal gli bort så lett Btw, jeg driver og leker litt med tanken av å sette opp en casemod side, så jeg har postet denne ideen med matta på forumet mitt, håper ikke det var noe problem? Viss du vil kan jeg fjerne den igjen. (har sagt hvor og hvem jeg fikk den fra) Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Utrolig fett med den effekten som oppstår når laserlyset fordeles inni matta! Men er litt i tvil om den funker like bra som en av de bedre merkene. steelpad / Qpad osv... Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Utrolig fett med den effekten som oppstår når laserlyset fordeles inni matta! Men er litt i tvil om den funker like bra som en av de bedre merkene. steelpad / Qpad osv... Alt etter hvordan du gjør.. du kan jo gjøre ting som forbedrer den KRAFTIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå