Gå til innhold

xp home og xp pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Home:

- Fordeler: Billigare

- Ulemper: Ferre funksjoner\alternativ\muligheter

Pro:

- Fordeler: Fleire funksjonar\alternativ\muligheter

- Ulemper: Dyrare

Litt merkelig spørsmål egentlig, skal du ha nytt OS, men veit ikkje om du skal velge Home eller Pro? I så fall vil du vel ha forskjellane på dei?

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Dette er tatt opp en rekke ganger på forumet. Anbefaler at du søker neste gang for å sjekke om det er besvart på fra før.

Her er en av trådene som tar for seg dette:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=318804

søkte på home og pro eg men fikk ingen treff...

Han referer jo til en tråd som omhandler akkuratt dette da, går også ann å prøve seg litt mer frem med søkeord.

EDIT: Prøvde et søk - "home and pro and forskjell", så søkte jeg fra innlegg fra "i dag". Her er resultatet på det jeg søkte etter.

Endret av jh_
Lenke til kommentar
ting some er tatt opp for 10 år siden er jo ikke akkuart det samme nå siden det er kommet endel oppgraderinger siden home og pro kom ut. og derfor muligens kommet ganske nærme kvarandre...

XP kom oktober 2001, ikke akkurat 10år siden.... Og hvilke oppdateringer tenker du på da?

Lenke til kommentar
ting some er tatt opp for 10 år siden er jo ikke akkuart det samme nå siden det er kommet endel oppgraderinger siden home og pro kom ut. og derfor muligens kommet ganske nærme kvarandre...

XP kom oktober 2001, ikke akkurat 10år siden.... Og hvilke oppdateringer tenker du på da?

SP1 SP2 og diverse sikkerthets oppdaetring osv..

har altid brukt pro, men får en bærbar som har home. så bare lurte på om det er noe merkbare forsjeller, og det har eg fått svar på ;) blir nok formatering og inn med pro

Endret av k3rm0r
Lenke til kommentar
SP1 SP2 og diverse sikkerthets oppdaetring osv..

har altid brukt pro, men får en bærbar som har home. så bare lurte på om det er noe merkbare forsjeller, og det har eg fått svar på ;) blir nok formatering og inn med pro

Utover annet enn programvareoppdateringer så får ikke Home Edition ekstra funksjoner som er tilgjengelige i Professional. Hvorfor skaffe Pro da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...