Skribenten_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Tenkte jeg skulle anskaffe meg en bærbar PC. ikke på elkjøp og sånt..for der selger de det dyrere en nettbutikkene. trodde det skulleg å som en lek,men det er så utrolig mange forskjellige butikker med forskjellige dataer. og jeg blir hengende fastog vet ikke hvilket jeg skal kjøpe. jeg skal bruke mellom 12000 og 13000 på en ny data. og etter en masse research og sånt har jeg funnet ut av 1. ikke handl på whitebox 2. netshop har den beste servicen 3. mpx har best utvalg og til slutt det mest relevante 4. Aopen 1557 er den beste dataen du kan kjøpe i forhold til pris og ytelse.. kan dette stemme.. noen som har noe andre meninger eller synspunkter. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Ser ut som du traff ganske riktig. Netshop har kongeservice, whitebox er det mye tull med, og Aopen 1557 er den beste pc'en i forhold til pris/ytelse. Det er ihverfall min erfaring Endret 26. januar 2005 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg må da legge til psdata.no. De kan anbefales på det varmeste. Deres 1557 -laptop'er har fått veldig bra resultater på tester. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg må da legge til psdata.no. De kan anbefales på det varmeste. Deres 1557 -laptop'er har fått veldig bra resultater på tester. men er ikke den heeelt lik de andre fra netshop og whitebox da? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Aopen maskinene er helt like, men det kan hende at de bruker forskjellige disker med forskjellig rotasjonshastighet, minneprodusent osv. Men stort sett kan en velge etter eget ønske..... Så de er i bunn og grunn like enten du kjøper den fra netshop, psdata eller andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå