delfin Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg tenkte jeg skulle lage et lite program til Logitech UltraX tastaturet mitt, men Windows nekter å oppføre seg. Den kjører f.eks mail når jeg trykker på mail-knappen, og mute når jeg trykker mute osv. Jeg vil at Windows skal gi blanke i å reagere på keypress sånn at jeg kan meg av det selv, men det er Windows totalt uinteressert i. Noen som vet hvordan man disabler dette? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 i driverene/programvaren kan du vel disable dette? Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Tror det beste du kan håpe på er at driveren har innstillinger som gjør at du kan få den til å kjøre ditt program når du trykker på knappene. Da kan du ha en bitteliten exe fil som igjen sender en eller annen melding til det egentlige programmet ditt. Hvilken programvare/driver bruker tastaturet dit? SetPoint? -Vegar Endret 31. januar 2005 av Format71 Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 bruk winAPI kommandoen CallNextHookEx SetWindowsHookEx UnhookWindowsHookEx og så må du legge te kode til WM_ACTION(msg) og finne rett key i lParam(keycode) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå