Gå til innhold

The Fall - Når kommer det egentlig?


Anbefalte innlegg

Leste nyeste PC Gaming World (norske) her om dagen, og der hadde de en review av The Fall: Last Days of Gaia. Og det er ett spill jeg ventet på en stund nå. Noen av utviklerene bak blant annet Fallout er med på det prosjektet. Men når kommer det? Hverken To The Game eller Gamespot har noen Realease date på det, men det kan jo ikke være så lenge igjen ettersom PC Gaming World har anmeldt det, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verken europeisk utgiver eller dato er fastsatt på dette tidspunkt. Anmeldelsen i norske PC Gaming World er etter all sannsynlighet oversatt fra et annet lokalt PC Gaming World-magasin hvor spillet sikkert er gitt ut, eller snart skal gis ut. Kanskje Tyskland?

Lenke til kommentar

Hmm.. På kommentarene til 2 av de som jobber i bladet, så virker det som det de har spillt det selv. Og de oppgir Deep Silver som utgiver.

 

Men så er nå ikke det bladet noe av det jeg stoler mest på.....

 

Edit: På hjemmesiden til The Fall står det at det skulle ha kommet i November 04.

Edit 2: Ser ut til at det gjaldt fransk og tysk versjon. Engelsk versjon har ikke noe bekreftet utgivelsesdato enda :(

Endret av Gromle
Lenke til kommentar
Hmm.. På kommentarene til 2 av de som jobber i bladet, så virker det som det de har spillt det selv. Og de oppgir Deep Silver som utgiver.

Det kan godt tenkes at den norske avdelingen av PC Gaming World har fått oversendt en ferdig versjon av spillet, eller en preview, slik at de kunne komme med noen egne kommentarer. Men Deep Silver er en underdivisjon av Koch Media, og distribuerer kun i Tyskland såvidt jeg kjenner til. De har ingenting med distribusjon i Norge å gjøre.

Lenke til kommentar

Sitter også å venter på The Fall. Hadde nesten glemt det helt, så når jeg så denne posten fant jeg fram igjen traileren og så den et par ganger, hehe. Takk for påminnelsen. Den traileren tar av, god musikk til et forhåpentligvis bra spill. Gleder meg. (fortsatt)

 

Tok et kjapt søk på forumet nå, er jo omtrent 3 innlegg på forumet om The Fall siste måned. Alle skrevet av deg... virker som om det er få som vet om det.

Lenke til kommentar

Siden de sikkert testa den tyske versjonen vil jo det ikke helt reflektere hva den kommende engelske versjonen får i score. Er dessverre et faktum at den tyske utgivelsen inneholdt en haug med bugs, men disse skal nå være fikset, eller skal i allefall være fikset før den engelske utgivelsen. Vil også tro at spillet kanskje kan få en litt annen score for lyd, avhenger jo en del av troverdige skuespillere til å spille inn lokaliserte stemmer. Uansett, kunne vært interessant å lese den anmeldelsen.

 

Når jeg først var inne på det med lyd, hvis du går inn på den tyske hjemmesida i stedet for den engelske, så kan du laste ned 3 .mp3 med musikk fra spillet. Link her.

 

Edit: Er en preview på rpgdot.com. Den óg begynner å bli litt gammel, men nå er det jo ikke mye info rundt omkring for dette spillet uansett.

Endret av Amnio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...