Gå til innhold

Redesign av CD cover: Metallica - St. Anger

Anbefalte innlegg

Har en oppgave på skolen som går ut på å redesign et cover (bok, cd, dvd, spill) til en bestemt design epoke. Vi må også definere stilen på orginal coveret. St. anger coveret er laget i en desing stil som kalles pop. Jeg valgte å redesigne de med en punk stil.

Håper på litt respons :)

Det ser kanskje veldig rotere ut og uorganisert ut, men det er det som er hele poenget. Bare tenkte noen muligens kom til å reagere på det.

edit: fiksa litt på noen rare settninger bla.

edit2: topicen

post-215-1106729330_thumb.jpg

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Likte ikke fonten på teksten der det står navnene til medlemmene.

Måtte lese to ganger for å se om det sto Kirk eller Kuk.

Ser ut som om det kan være trådstarters håndskrift eller noe ;)

Men uansett, likte coveret sånn passe, har ikke sett origianalen så jeg har ikke så mye å sammenligne med, men hvis stilen var punk så burde det funke, men ville fikset på fargene. Slik det er nå så er svart blitt brunt, dette er sikkert intensjonelt, men jeg synes ikke det funker :dontgetit:

Går du på formgivning?

Lenke til kommentar

går grunnkurs på media.

takker for respons. Poenget med navnene er at det skal se ut som om de er kludret på, men kanskje litt lurt å gjøre slik at ikke de missforståes.. hehe

har tenkt litt i ettertid på å forandre bakgrunnsfargen til rosa eller rød eller noe sånn, har sett det på veldig mange punk "ting".

Lenke til kommentar

Hvordan er det på media gk da ? med mine 4.8 i snitt nå til jul i 10'ende klasse skal jeg nok godt komme inn på media ! :D

Kommer _kanskje_ inn på Ringve Media som visstnok skal være en av de beste mediaskolene i skandinavia og Europa :D

"Vi glær oss! :)"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...