andesam Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Har en oppgave på skolen som går ut på å redesign et cover (bok, cd, dvd, spill) til en bestemt design epoke. Vi må også definere stilen på orginal coveret. St. anger coveret er laget i en desing stil som kalles pop. Jeg valgte å redesigne de med en punk stil. Håper på litt respons Det ser kanskje veldig rotere ut og uorganisert ut, men det er det som er hele poenget. Bare tenkte noen muligens kom til å reagere på det. edit: fiksa litt på noen rare settninger bla. edit2: topicen Endret 26. januar 2005 av andesam Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Den var veldig fin den Likte ikke fonten på teksten der det står navnene til medlemmene. Måtte lese to ganger for å se om det sto Kirk eller Kuk. Ikke bra Men ellers en veldig fin utgave. Dog litt ensformig. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Likte ikke fonten på teksten der det står navnene til medlemmene.Måtte lese to ganger for å se om det sto Kirk eller Kuk. Ser ut som om det kan være trådstarters håndskrift eller noe Men uansett, likte coveret sånn passe, har ikke sett origianalen så jeg har ikke så mye å sammenligne med, men hvis stilen var punk så burde det funke, men ville fikset på fargene. Slik det er nå så er svart blitt brunt, dette er sikkert intensjonelt, men jeg synes ikke det funker Går du på formgivning? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 går grunnkurs på media. takker for respons. Poenget med navnene er at det skal se ut som om de er kludret på, men kanskje litt lurt å gjøre slik at ikke de missforståes.. hehe har tenkt litt i ettertid på å forandre bakgrunnsfargen til rosa eller rød eller noe sånn, har sett det på veldig mange punk "ting". Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 har forandra litt på den nå: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Så vidt jeg vet er ikke "punk" regnet som en epoke innen design... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 regnes hvertfall som noe på skolen vår... Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 alt for rent og pent, tenker spesiellet på de liksom utklippte tingene. prøv og få litt mer grunge så blir det nok bra. Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvordan er det på media gk da ? med mine 4.8 i snitt nå til jul i 10'ende klasse skal jeg nok godt komme inn på media ! Kommer _kanskje_ inn på Ringve Media som visstnok skal være en av de beste mediaskolene i skandinavia og Europa "Vi glær oss! " Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 media er utrolig schpaa. er ikke noe stress, og hos oss hvertfall er alle lærerne utrolig fete. Lenke til kommentar
Xe-Dingo Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 nå når vi snakker om media linjer... jeg hadde SINNSYKT lysst å gå media..... men det stod mellom media og allmenn/IB.... angrer av og til at jeg ikke tok media... er jo så SINNSYKT mye kjekkere... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 i morra skal vi begynne en 3 ukers periode hvor vi skal lage en dokumentarfilm, gleder med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå