drbass Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hei har en blå katode fra før av, tenkte at jeg skulle ha en til, men på 3dfx cool har de bare blå og grønn (hadde ønsket meg gul), tror dere det ville blitt fint sammen? altså grønn og blå? eller ville det blitt finere med blå og gul? Lenke til kommentar
oceana Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 syns ikke noen av delene hørtes helt bra ut jeg... vis jeg først skulle brukt penger på 2 stk ville jeg kjøpt to av samme farge, ekstra kraftig effekt... blå og rød kunne muligens gått sammen, men rød katode har et litt for rosa skjær i fargen, ihvertfall den jeg har sett... ville satsa på å brukt pengene på noe annet :smile: en blå lyser da kraftig nok i grunn :smile: ihvertfall i kassa mi... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Hvis man ser på vapoli kassa på bi tech sin hjemme side, så ser men at de har en gul og en blå katode, det er drit tøft. Jeg har sett det et par steder til også. Det er ikke nok med en katode for å lyse opp kassa mi Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Vet at topicen er gammel, men jeg sier det allikevel - Rød og blått er dritkult! bare se her http://home.no.net/geezuzz/pc/kabinett.htm Bildene er litt dårligere - det er mye kulere i virkeligheten. skjermkortet "deler" kabinettet i to. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 hadde egentlig tenkt å distribuere bildene til GeeZuZz på ulovlig vis, men siden jeg vil bli politiannmeldt og saken fulgt opp tror jeg ikke at jeg tør likevel. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 ja, flott du ser alvoret i det... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Hehe jeg har fakstisk kjøpt meg en rød katode også Ble kult det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå