lars4012 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er nesten tom for dvd+plater og skal gjøre et større innkjøp, men vil da ikke kjøpe katta i sekken (som sist da jeg kjøpte thatswrite som viste seg å være optodisc). Leste at Prodisc.R02 er bra plater, men gjelder dette også R03 platene? Regner med det, men vil gjerne høre andres erfaring. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Brenner nesten bare på disse (eProformance) til privat bruk OBS! Det er et dålig parti med printbare Prodisc.R03 på markedet! Lenke til kommentar
traveler Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg kjøpte 8 spindler med datawrite 8x dvd+ plater fra komplett. LINK Disse viste seg å være prodisk.r03 som komplett lovet. Jeg bruker en benq 1620. Den brenner faktisk platene på 12x. Har brent igjennom ca. 30 plater nå uten ett eneste problem. Platene er knall gule, og har dessverre litt for mye trykk på oversiden etter min smak, noe som gjør det litt vanskelig å merke platene. Men vil uansett absolutt anbefale disse platene. Er nok sannsynligvis ett av valgene på markedet akkurat nå som gir mest kvalitet pr. krone. Jeg også hadde en spindel thats write som var produsert av optodisc. Hadde store problemer med disse platene. En god del focus error. Og flere av platene var uleselig på slutten av brennesporet. til tross for at brenninga i utgangspunktet var vellykket. Ellers kan du jo evt. starte litt med prisspekulasjon i forhold til Lefdal's 150% prisgaranti. (som jeg har merka meg flere brukere av dette forumet har utnytta). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå