robertk Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Jeg har nå redigert en film i Adobe Premiere Pro. Her har jeg "eksportert" 4 klipp, som jeg har tatt inn i Adobe Encore for å legge på neon menyer. Men, det som skjer når jeg prøver meg med en "preview", er at lyden ligger ca 3 sek foran bildet. Noen som vet hva som skjer, og hvordan jeg kan få løst dette? Jeg har sjekket *.avi-filen som jeg eksporterte fra Premiere, og her er alt normalt. Det er først når jeg har importert den inn i Encore og lagt til menyen dette skjer. Har ikke prøvd å brenne ut til DVD enda, men jeg regner med det skjer det samme på den som når jeg kjører "preview"? Håper noen har tips om hva som kan gjøres! Endret 26. januar 2005 av robertk Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 har du huska på at lyden må være 48hz og ikke 44? Lenke til kommentar
robertk Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, i Premiere så står lyden til 48 hz. Er det noen plass i Encore jeg må endre? Lyden ligger som sagt ca 3 sek foran filmen. Denne avstanden blir hverken mindre eller større etterhvert som filmen spiller. Som sagt; alt ser bra ut når jeg eksporterer filmen fra Premiere. Dersom jeg åpner .avi filen i eks Winamp, ser alt OK ut. Forskyvningen kommer først når jeg tar inn filen i Encore. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå