Gå til innhold

Sniktitt på Dungeon Lords


Anbefalte innlegg

Gamespot har testet DL. Dette ser meeeeget interessant ut.

Vil gjerne sitere fra sniktitten vedr. combat. Siden jeg fant Gothic-seriens combatsystem særdeles behagelig, er dette meget hyggelig lesning:

 

You click your left mouse button to swing your primary weapon, and you click your right mouse button to block with your shield (if you have one equipped) or attack with your secondary weapon (if you have one equipped). Swinging your weapon while pressing a directional key will result in a different kind of attack. Meanwhile, tapping a certain directional key twice will let you perform various evasive maneuvers, like rolls and forward dives.

 

Hele sniktitten leses her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fulgt med på dette spillet i lengre tid nå og jeg må si at det fortsatt ser ut til å bli en slager! Takker for linken til sniktitten Dinsdale.

 

Virker som lignende slosssystem som i Gothic, Heretic 2 og Rune. Kjekt med litt variasjon fra den tradisjonelle point-click-wait måten, men spørsmålet er om de klarer å balansere karakteren sin innflytelse på slaget via statistikk opp mot din ville trykking. Den store gulrota for meg i dette spillet er muligheten for coop flerspiller samt at det muligens har en god historie, gleder meg!

 

Forresten, DreamCatcher Games sier at utgivelsen blir 20. april. Se artikkel på gamer.no: Forsinkelser og utgivelsesdatoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...