N_M_V Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Eksisterer det et program hvor man kan åpne et image fra CloneCD og eventuelt legge inn tillegg ? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 IsoBuster og CDmage er to progz som kan åpne en haug forskjellige typer images/iso's men ingen av dem kan "legge til" filer i et image så vidt jeg har finni ut. Har leita og leita etter et prog som klarer dette men ikke finni no... Noen andre som veit bedre enn meg? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Hvor er det blitt av underground-siden til elaborates-bytes (clone-cd) :?: Send meg en link pr. E-post _________________ M.v.h. Jarle [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2001-11-16 16:02 ] Lenke til kommentar
Galder Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 CloneCD underground er der den alltid har vært. Søk "clone cd underground" på http://www.google.com så finner du den. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Leste litt om hvorfor ISObuster ikke har denne funksjonen, det var tydeligvis en diger jobb å legge til en fil i de fleste images. Det du får gjøre er å pakke ut filene med ISObuster, legge til de filene som trengs og så brenne hele greia. Å legge til filer på kopibeskyttede greier kan du glemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå