nikhuse Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Jeg har et problem med å få aktivert Cool & Quiet. Jeg har satt på enable i Bios og deretter prøvd de forskjellige instillingene i "power delen" i Windows. Når jeg bruker CPU-Z så er klokkefrekvensen og multiplier den samme. Noen som har hatt samme problemet eller har noen tips som kan hjelpe meg? Endret 26. januar 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Tips => http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10728 med påfølgende diskusjon. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Har allerede lest den. Var den jeg fulgte for å sette det opp. Funker da altså ikke. Noen som vet noe om dette problemet?Lastet ned driverene fra AMD.com og er på enable i bios..Skjer INGENTING.. hmmm..Når jeg er inne på det..Hva er CPU Thermal Throtling?S3 Suspend to Ram..Mye prosenter og greier..Skal dette være av eller på?Har det noe å si for Cool & Quiet? Endret 26. januar 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå