Launch Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Har en ganske stor ny HD i Xbox'en så jeg tenkte å få formatert den som var i orginalt, men PC'en finner den ikke i windows, bare under booting. Hva må jeg gjøre for å få den aktivert og formatert? Endret 28. januar 2005 av Launch Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Først så må hdd lock fjerner på den (det gjørest når den er tilkoblet xboxen (trur du kan gjøre det i menyen til evolutionx) og så kobler du den til pcen. Sjekker at den finner den i biosen. Og så partisjonere du den og WOLLA klar *bruker forr min orginal disk som server disk Lenke til kommentar
Launch Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Nice, jeg må returnere min PC C: harddisk som står i PC'n for den er gåen, må bare ha noe å ha windows på i mellomtiden til jeg får ny på garantien, så det funker nok bra dette Update: Yess, fant en Boot CD jeg hadde lagd til Xboxen med HD preparerings greier og fjernet HD Lock, koblet HD til PCen og aktiverte og formaterte den i administrative tools - computer managment - disc managment Så var det bare å vente på min nye 200GB som skal erstatte denne lilletassen hehe Endret 26. januar 2005 av Launch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå