tor_erik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det kan uansett ikke være verre enn "middagen" vi fikk i Ravensbrück i Tyskland. La oss bare si at den så ferdigtygget ut. På klassetur i 10'ende eller? Vi fikk baconsuppe i krakow...mmmmmm godt, ingen spiste seg mette og alle gikk på mcdonalds etterpå. Betalte 11kr for stor bigmac med stor brus....hehe Nope, fyllatur i år på VK2. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Blodpudding med tyttebærsyltetøy og et glass melk var snadder, husker jeg. Men det var hjemmelaget, tror ikke jeg ville kjøpe blodpudding i butikken, eller be en slakter om blod. Men hvorfor er blod så ekkelt? Jeg forstår at lunger og annen innmat virker frastøtende, men ikke blod. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hmmm trodde lungemos var bare noe man fikk i militæret, og der fikk vi det ofte, til og med når nesten hadde gått uten mat i fem dager fikk vi, det, men jeg sto over det da også, holdt meg til potetene jaja smak kan jo som kjent ikke diskuteres Hvilken leir var du i da? Kan ikke huske de serverte lungemos en eneste gang på Setermoen. Jeg trodde det var ganske lik meny på alle forsvarets kjøkken jeg var i kystartilleriet på bolærne fort tidlig 90 tall, og det var mye lungemos, men tror det var fordi det første kjøkkensjefen vi hadde var så råflott og brukte opp budsjettet med engang og ble ganske fort sparket hehe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hmmm trodde lungemos var bare noe man fikk i militæret, og der fikk vi det ofte, til og med når nesten hadde gått uten mat i fem dager fikk vi, det, men jeg sto over det da også, holdt meg til potetene jaja smak kan jo som kjent ikke diskuteres Hvilken leir var du i da? Kan ikke huske de serverte lungemos en eneste gang på Setermoen. Jeg trodde det var ganske lik meny på alle forsvarets kjøkken jeg der tar du skammelig feil.. Det var/er STOR forskjell, selv på leirer rett ved siden av hverandre. Kavaleri og sanitet s leirene hadde 100x bedre mat en f.eks. artilleri leiren på setermoen (snakker om år 99/00 her da) men uansett, hvis lungemos er det jeg tror det er, så er det konge godt å steke sammen med løk på panna, og ha kokte poteter til... beste i verden...vel en av di tingene iallefall...husker ikke navnet morra mi bruker på det, men det er bare konge...synd det er så lenge siden Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 lungemos smaker kjempe godt det... høyrest jo veldig ekkelt ut, men det er kjempe godt, godt krydder i og greier! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Posten flyttes fra OT-baren og til mat&drikke kategorien. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Lungemos, ja. Husker jeg spiste det i barnehagen av alle steder. Husker jeg ikke spiste opp. Og merkelig nok, så var potetene veldig gode den dagen Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Smaker lungemos slik det smakte i 2005? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå