johnped Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei.. Jeg skal ha ip-adressen min..... MEN: Når jeg taster cmd og så ipconfig får jeg melding om at : ipconfig is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. Hva pokker skjer....? Har win 2000 Aldri hatt dette problemet før. Noen som vet noe..? Tjalabais Lenke til kommentar
johnped Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Finnes det en annen måte å få tak i den interne ip-adressen på..? På forhånd takk. Tjalabais Lenke til kommentar
Paull Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du kan jo prøve med full path til ipconfig: c:\windows\system32\ipconfig (eller hvor du nå har installert windows) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Brukt nLite? Glemt å legge ipconfig.exe i exclude-lista? ipconfig.exe Endret 26. januar 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
johnped Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Noen som kan hjelpe meg med dette problemet..? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Lautsprecher la jo ut ipconfig.exe til deg. Legg den inn i "C:\windows\system32" og se om det fungerer! Lenke til kommentar
johnped Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Funker ikke nå heller.... Klarer heller ikke å pinge... Noen tips..? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 har du oppdatert antivirus på pc'n din? Lenke til kommentar
johnped Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Eh Oppdaterer stadig antivirusen på maskinen da. Hvordan det..? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 har vært borti virus som har ødelagt for en del andre programmer noen ganger virker det utisiktet...fra virusprogrammereren sitt synspunkt selvsagt.... Lenke til kommentar
johnped Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Men går det an å få dette til å fungere igjen da..? Virker som jeg ikke kan kjøre kommandoer i cmd i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kan det være cmd.exe som er ødelagt? Lenke til kommentar
johnped Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Ikke vet jeg..men er det mulig å ordne det da...? og på hvilken måte..? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 prøv TuneXP 1.5: http://www.driverheaven.net/dforce/default.php går til fane " Internet>IP settings>show all " lykke til Lenke til kommentar
tukols Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Du kunne jo også velge å kjøre en rep fra windows cd'en. Hvis ikke du har prøvd det før, så skriv igjen, så får du anvisning. Hilsen tukols Endret 31. mars 2005 av tukols Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kan hende peker ikke noen av elementene i PATH-strengen til Windows-mappen, slik at CMD.exe ikke søker i denne etter filer som tastes inn. Gå derfor inn i My Computer -> Properties -> Advanced -> Environment Variables. Se dernest i listeboksen under System variables og let etter Path, hvilket du skal dobbelklikke. Innunder Variable value: burde du finne strengen %SystemRoot%\system32. Lenke til kommentar
johnped Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Jeg klarte å fikse det nå. Jeg klikket meg frem til cmd i system32 mappa. Og tro det eller ei, når jeg åpnet der ifra, så mestret cmd kommandoen. Ellers takk for innspill. Endret 1. april 2005 av johnped Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå