Dr3as Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Vurderer sterkt å gå over til vannkjøling, har STORE problemmer med varme på systemet mitt.. overklokket amd64 3400 og 6800 kort som er softmoddet og overklokket. Aldri rørt noe som helst av vannkjøling før så er derfor litt usikker. Vil gjerne ha no form for sett(er vel enklest) men må vel ha gpu blokk i tillegg, og kanksje en for chipsett???? noen tips ? Lenke til kommentar
reckey Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 http://www.norek.no/k/ki.asp?sku=123970&view=detailed Jeg har dette og er meget fornøyd med! Du kan justere viften fra 12-7v noe som gjør det meget støysvakt! er lett å montere ved hjelp av hurtigkoblinger og er med cpu,vga og chipsett kjøler! Følger med alt du trenger og monteres enkelt på 30min! kan annbefales. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Takk, så litt på Thermaltake Aquarius III External Water cooling P4 / P5 / K7 / K8 som psdata har, men den er vel ikke bra nok for å kjøle gpu også? Endret 26. januar 2005 av Dr3as Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hurtigkoblinger?! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hurtigkoblinger?! Så lenge man er nøye og kapper rett + dytter slangene helt inn i niplene, så skjer det ikke lekasjer. hvis det da skulle oppstå en feil, så er det meget mulig dette er produksjons-feil. derfor er det lurt å teste settet i noen døgn før man setter det inn i pc'n, da er man ganske sikker! ON topic: det settet fungerer helt utmerket Dr3as, har selv fått anbefalt det fra Skrue, og han stoler jeg på Lykke til! Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hurtigkoblinger?! Så lenge man er nøye og kapper rett + dytter slangene helt inn i niplene, så skjer det ikke lekasjer. hvis det da skulle oppstå en feil, så er det meget mulig dette er produksjons-feil. derfor er det lurt å teste settet i noen døgn før man setter det inn i pc'n, da er man ganske sikker! ON topic: det settet fungerer helt utmerket Dr3as, har selv fått anbefalt det fra Skrue, og han stoler jeg på Lykke til! det er sant Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Waterchill sitt sett vi snakker om nå? og burde jeg velge dual siden jeg skal kjøle mer enn cpu? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Om du har plass burde du heller gå for dual ja. Lykke til! Edit: jepp, det er Waterchill settet vi snakker om Endret 26. januar 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Da spør jeg igjen, noen som vet om et sted som har dette inne? dual for 754 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå