Gå til innhold

Hvilket sett for nybegynner

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å gå over til vannkjøling, har STORE problemmer med varme på systemet mitt.. overklokket amd64 3400 og 6800 kort som er softmoddet og overklokket.

Aldri rørt noe som helst av vannkjøling før så er derfor litt usikker. Vil gjerne ha no form for sett(er vel enklest) men må vel ha gpu blokk i tillegg, og kanksje en for chipsett????

noen tips :D?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hurtigkoblinger?! :thumbdown:

Så lenge man er nøye og kapper rett + dytter slangene helt inn i niplene, så skjer det ikke lekasjer. hvis det da skulle oppstå en feil, så er det meget mulig dette er produksjons-feil. derfor er det lurt å teste settet i noen døgn før man setter det inn i pc'n, da er man ganske sikker!

ON topic: det settet fungerer helt utmerket Dr3as, har selv fått anbefalt det fra Skrue, og han stoler jeg på ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Hurtigkoblinger?!  :thumbdown:

Så lenge man er nøye og kapper rett + dytter slangene helt inn i niplene, så skjer det ikke lekasjer. hvis det da skulle oppstå en feil, så er det meget mulig dette er produksjons-feil. derfor er det lurt å teste settet i noen døgn før man setter det inn i pc'n, da er man ganske sikker!

ON topic: det settet fungerer helt utmerket Dr3as, har selv fått anbefalt det fra Skrue, og han stoler jeg på ;)

Lykke til!

det er sant :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...