havar Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har innsett at min laptop benytter seg av HPs Multibay-system. Dvs at DVD-stasjonen på en måte er bygd inn i en form for brakett. Det jeg nå lurer på er om det er mulig å få montert en NEC ND6500 i en slik multibay-brakett? Har noen av dere eksperimentert med dette? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Tror det blir omtrent umulig. Likegreit å bestille en dvd-brenner ifra HP i multibay format. Muligens litt dyrere, men dyrt blir det iallefall om du ødelegger både den eksisterende multibay driven og nec'en. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) *Fjernet* Edit: Feil forum Endret 26. januar 2005 av anth Lenke til kommentar
havar Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Tror det blir omtrent umulig. Likegreit å bestille en dvd-brenner ifra HP i multibay format. Muligens litt dyrere, men dyrt blir det iallefall om du ødelegger både den eksisterende multibay driven og nec'en. Hmm, synd det. Jeg er nesten fristet til å prøve. HP's brenner har dårligere spesifikasjoner, og koster nesten 2000.- mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå