Gå til innhold

PS Data Med Eget Fond :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fortsatt noe utestående til Giverglede. Gi ikke opp, jeg har ikke glemt dere hehe. Må bare få status på mitt ferdig før jeg deler ut :).

Men lurer på dette med å få levert tunge ting til dere. En ting er å gi bort, en annen ting er å sponse dyr porto.

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt noe utestående til Giverglede. Gi ikke opp, jeg har ikke glemt dere hehe. Må bare få status på mitt ferdig før jeg deler ut :).

Men lurer på dette med å få levert tunge ting til dere. En ting er å gi bort, en annen ting er å sponse dyr porto.

Kjem mykje offtopic no, men dette er til eit så godt formål at eg tar sjansen og håper ikkje trådstarter blir vonbroten.

Dette er noko som vi må jobbe ein del med. Håpet er at dei fleste medlemmene kan sende inn hardware/software til dei respektive byggere i det/dei fylka/steder der det er behov for det.

Vi håper på sponsorer og slikt, men det er ikkje heilt avklart korleis vi skal bere oss fram der utan å bryte norske lover.

Alt foregår på dugnad og vi som er medlemmer skal ikkje tene noko på det anna enn den gleden det er å hjelpe andre.

Forslår at du tar deg ein tur innom Giverglede.com og sjekker ut der. Bedre at du stiller spørsmål direkte til brukerene der enn at eg skal sitte her og svare for alle.

Mvh. Bjørn

Lenke til kommentar

Går så greit at

Postet denne posten pga psdata sin giverglede, tror ikke de blir sure om andre giverglade folk bedrifter blir nevnt i samme slengen

Men PS.Data er vel enestående som webshop på området såvidt meg bekjent, håper de får cred for det :)

Giverglede.com ser interesant ut, skal sjekke det opp litt mer nøye :)

Lenke til kommentar

PsData er nok enestående på dette ja. Og på ein eller anna merkelig måte så gjer det at eg handler så å seie all min nye hardware/software. Merkelig :hmm:

Flott at du vil sjekke ut giverglede.com. Oppfordrer alle til det. Eit kjempeflott tiltak starta av Audioslave og Jarmo.

Lenke til kommentar

jupp vi i giverglede trenger alsken utstyr

stresser akkurat no med utstyr som ikke virker og magler da testutstyr slik at jeg kan finne feil og få levert maskinene til flere bruker.

Har litt utstyr no men kan ikke få levert noe fordi kjeg mangler 1-2 kritiske deler.

Hjelp har en full kjeller med deler som jeg ikke får gitt bort til allerede bestilte mottakere fordi jeg mangler 1-2 deler. Sukk

kommer til å ta kontakt med psdata ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...