The Prodigy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hei.. Er på utkikk etter en musikk,mp3 avspiller som også kan vise/kjøre tekst/lyrics samtidig som mp3 filen avspilles.... Altså hvis jeg legger in en massse tkst /lyrics til en mp3 fil så vises lyrics i bakgrunn eller et eller annet sted samtidig som mp3 filen avspilles... Finnes det noe slikt? Er det mulig..eller er det bare jeg som EDIT: løst Endret 26. januar 2005 av The Prodigy Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det finnes vel noen karaoke programmer, prøv å søk på google... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 EDIT: løst Du kan jo si hva som var løsningen da, sånn at andre med samme problem slipper å opprette en ny tråd for å spørre om det samme Lenke til kommentar
The Prodigy Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Du kan jo si hva som var løsningen da, sånn at andre med samme problem slipper å opprette en ny tråd for å spørre om det samme Selvfølgelig. Det spørs hva man bruker fra før av og hva behovet er. Til f.eks winamp fant jeg plugin for lyirc viewer samt lyric search base på nettet elr txt filer... Ellers finnes det externe programmer for lyric viewer.. men jeg falt for winamp sin, den var ypperlig, integrerer også i skin. Endret 28. januar 2005 av The Prodigy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå