CuEdge Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har nylig anskaffet meg denne herligheten. Sliter litt med å skrive tekst på den. Finner ikke ut hvordan jeg skal sette inn paranteser. Har bladd opp og ned i manualen uten suksess... Noen som har peiling??? Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hold inne stjernetasten for å få frem symboler. Bla nedover til du finner parantesene dine.. Lenke til kommentar
CuEdge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Aha! Gikk jo an å bla nedover der ja... (selv om det er litt tungvint å legge inn smileys på den måten...) Takker!! Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Har ikke telefonen ferdig definerte smilies ?? Endret 26. januar 2005 av Howard B Lenke til kommentar
CuEdge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Har ikke telefonen ferdig definerte smilies ?? Ikke som jeg har funnet i hvertfall... Noen andre? Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nix, den har ikke det.. Gjør vel ingenting, er ikke no fjortistlf heller.. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Nei, men nå er vel ikke smileys nødvendigvis noe fjortis greier heller. Skulle mene at smileys er en ganske utbredt måte å utrykke følelser på i sms verdene vi lever i. Men det er jo klart.. vi klarer oss ute også Men angående smileys på D500 så er det bare å definere en Tekstmal og skrive inn ønsket smilyes. Enkelt og greit Endret 20. februar 2005 av Howard B Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er jo så vanskelig som å lage smileys inn som teksmaler. Da får du jo disse opp på null tid.. Når jeg skriver en sms og skal avslutte med en smiley, så taster jeg kun: "Valg"-5-1 Det tar ikke akkurat plagsom lang tid . Liker denne løsningen. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ahh.. ser ut til at vi kom med Tekstmalen på trykk samtidlig.. Men jeg tenkte faktisk ikke på å bruke Valg -5 -1 metoden.. lurt! Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hehe Bruker den metoden for å navigere rundt i alle menyer jeg når telefonen er "åpen". Begynner å få inn kombinasjonene nå uten å tenke meg om nå. Raskt og effektivt. Jeg liker bare denne telefonen mer og mer. Minnene om binding av knapper i cs, den gangen jeg spillte det, kommer ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå