mariuslarsen Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei! Jeg kjøpte en bygge pc fra komplett for ca. 1-3 mnd siden. Hele tiden har det så og si vært noe galt med skjermkortet (6800LE) Slår seg av på source osv. Tror dere at jeg får ett nytt ett? Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Skulle tro det går bra. Forventet levetid på et skjermkort må vel forventes til mer enn 3 måneder. Men du må vel stå for porto selv vil jeg gå utifra. Men hvorfor du spør her på forumet isteden for å ringe/maile butikken vet jeg ikke... Edit: Vel og merke om det faktisk er noe galt med kortet ditt. Kan jo være driver problem eller andre faktorer du opplever. Endret 25. januar 2005 av squabbish Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 angrefristen er gårr ut, men dersom du ikke klarer å løse problemet ved nye drivere eller lignende, kan du reklamere på det.. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jepp, det er sant med det Kenny000 sier. Forventet levetid og angrefrist er to forskjellige ting. Garanti/Reklamasjon betyr ikke at man får hevet kjøpet sitt der og da (eller faktisk bytett det, produsentene har ifølge forbrukerkjøpsloven 2 forsøk på å rette samme feilen i et produkt. Og hvis samme feilen gjenstår etter 2. gangs service, så må det inn en gang til til service for å bekrefte dette, først da kan man heve kjøpet. Dette gjelder også innen Reklamasjonstiden, dermed hvis produktet er forbi denne perioden også, så er det lite man faktisk kan gjøre med å heve kjøpet.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå