Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor problem eller mitt problem?

Anbefalte innlegg

Jeg og en kammerat sliter med å komme ut på visse sider på nettet, og med visse sider så mener jeg ikke lugubre sider, men f.eks.

www.dell.no

Etter å ha spurt en del andre kammerater som ikke har Telenor som internett leverandør så klarer de å komme inn på denne siden, noe som er veldig ustabilt for meg. Kan noen verifisere om problemet ligger hos meg, eller om dette er noe som er problem for andre Telenor kunder?

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, funker utmerket for meg også nå! Har slete med den siden i hele dag nå, har vært oppe og nede flere ganger(Stort sett nede). Snakke med en på support hos Telenor, og han nevnte at de hadde faktisk problemer med utenlandslinjen, SÅ-det-SÅ! :)

Han mente det vanligvis ordna seg raskt, så spørs om min lille henvendelse var alt som skulle til for å fikse problemet.. (Ingen andre hadde rapportert problemet, med en gang jeg nevner det så fikser de det. Innbilsk, jeg nei!?)

Kan vel ha vært tilfeldigheter, men er det virkelig ingen andre som har hatt problemer med den dell-siden iløpet av dagen?

Lenke til kommentar

Jupp, funker fint for meg også nå. <Yey>

Ang. valg av nettleser og DNS servere så hadde jeg prøvd å endre begge deler uten resultat. Kan kanskje se ut som om det bare var visse kunder som ble ramma, men det er iallefall fiksa nå..

Takk for svar som sagt, kjekt at jeg fikk svar fra noen som faktisk hadde samme problemet også! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...