Mercer Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg og en kammerat sliter med å komme ut på visse sider på nettet, og med visse sider så mener jeg ikke lugubre sider, men f.eks. www.dell.no Etter å ha spurt en del andre kammerater som ikke har Telenor som internett leverandør så klarer de å komme inn på denne siden, noe som er veldig ustabilt for meg. Kan noen verifisere om problemet ligger hos meg, eller om dette er noe som er problem for andre Telenor kunder? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Stjeletor Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hallo! er nok dessverre redd for at det er ditt problem, og ikke telenor sitt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 jeg bruker telenor.. dell.no funker topp! Lenke til kommentar
Mercer Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Hehe, funker utmerket for meg også nå! Har slete med den siden i hele dag nå, har vært oppe og nede flere ganger(Stort sett nede). Snakke med en på support hos Telenor, og han nevnte at de hadde faktisk problemer med utenlandslinjen, SÅ-det-SÅ! Han mente det vanligvis ordna seg raskt, så spørs om min lille henvendelse var alt som skulle til for å fikse problemet.. (Ingen andre hadde rapportert problemet, med en gang jeg nevner det så fikser de det. Innbilsk, jeg nei!?) Kan vel ha vært tilfeldigheter, men er det virkelig ingen andre som har hatt problemer med den dell-siden iløpet av dagen? Lenke til kommentar
Mercer Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Og DER var siden nede igjen for meg... <sukk, jeg gir opp for kvelden> Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ser ikke ut til å kunne åpne www.dell.no selv. Jeg har telenor adsl. Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har Nextgentel selv og det virker fint. Det ordner seg sikkert snart. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Du har nok rett, Jeg kommer heller ikke nå inn på dell.no (telenor) Men har da vært dær mange ganger før med samme linja, så det ordner seg nok skal du se. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 På forhånd takk for svar! Hvis du setter opp online sin proxyserver i din nettlser, kommer du inn da? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg kommer rett inn, sitter på Telenor. Lenke til kommentar
hart Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har du skiftet ISP i det siste? Om du glemmer å skifte over til rett DNS så kan du få lignende problemer med nettilgang. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Virker nå, men det er treigt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 ikke bruk ie... jeg har telenor adsl.. dell.no funker topp som sagt.. bruker opera Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det var problemer med enkelte utenlandske sider i går, f.eks. mail.yahoo.com.. Var antagelig en liten routing-feil. Dette skal være rettet nå. Lenke til kommentar
Mercer Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Jupp, funker fint for meg også nå. <Yey> Ang. valg av nettleser og DNS servere så hadde jeg prøvd å endre begge deler uten resultat. Kan kanskje se ut som om det bare var visse kunder som ble ramma, men det er iallefall fiksa nå.. Takk for svar som sagt, kjekt at jeg fikk svar fra noen som faktisk hadde samme problemet også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå