Colin Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 .....og som har NOEN positive opplevelser? Er rimelig oppgitt. Dette var dråpen. Har siden første stund måtte kompromitere her. Har aldri fått Windows til å virker med ACPI på dette kortet. Nå viser det seg at mitt nye GF4 kort (Gainward) ikke akkurat er kompatibelt med Abit KT7A! Siste bios virker riktignok......MEN.....komplett fant det for godt å sende med revisjon 1.2, så eventuelle bioser som virker med dette skjermkortet virker ikke! Kommer aldri til å kjøpe Abit igjen! Dilemmaet mitt nå er om jeg skal beholde skjermkortet til jeg oppgraderer maskinen med bl.a nytt hovedkort (som jeg ikke aner om vil virker med skjermkortet) eller sende i retur! Problemet er selvsagt at ingen kan fortelle meg hvilke hoverkort som funker med dette skjermkortet! Noen som kan hjelpe meg? Pål (rimelig irritert nå) Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Det kommer nye bios'er til Abit KT7A (+raid) med rev 1.1 og 1.2 også ... ligger oppe på http://www.abit.com.tw Lenke til kommentar
Colin Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Siste for revisjon 1.2 og nedover er 7N, og den har jeg. Det hjalp ikke. Jeg vet at 8T vil virke, men den er for revisjon 1.3. Så jeg regner med å sende kortet tilbake til Komplett og be om et Asus kort i stedet, med mindre jeg får bekreftet om Gainward kortet vil virke på det hovedkortet jeg snart skal kjøpe (Asus A7V333). Pål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå