Wiesen Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Lurer på hvilket program som er best til fildeling/nedlasting for mac? Ikke noe krav, men gjerne et med en del norske brukere på. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Da anbefaler jeg Carracho. http://www.carracho.com/ Lenke til kommentar
hamlet Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Lurer på hvilket program som er best til fildeling/nedlasting for mac?Ikke noe krav, men gjerne et med en del norske brukere på. til MP3'er er Acquisition bra, kjapt, spyware-firtt (selvsagt) og fin design. Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Er det kun mp3 filer man kan dele/laste fra Acquisition? Hvis ikke, hvordan er programmet på filmer, software osv. Finnes det mye samples ute på Acquisition? Er flittig bruker av Logic pro 7, og hadde satt pris på å fått tilgang til mange bra samples. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) http://www.acquisitionx.com/ Opplever selv å finne det meste man kan ønske seg der. Man kan laste ned alt med andre ord. Ellers så har du jo DC++ til mac også. Endret 26. januar 2005 av eckmann Lenke til kommentar
SondreB Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det går jo også an å bruke Limewire. Jeg bruker det på min pc, og det funker veldig bra (Det funker på mac og). Det fåes på www.limewire.com. Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Carracho, Acquisition og Limewire: Fordeler/ulemper med hvert av dem? Takker for svar Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Carracho er kontobasert, dvs. at du må gi noe for å få lov til å laste ned fra en server, noe ala. det eldre hotline-nettverket. Acquisition og limewire er standard fildelingsprogram, ala. kazaa, limewire kommer med adware etter hva jeg vet. Lenke til kommentar
hamlet Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Carracho, Acquisition og Limewire: Fordeler/ulemper med hvert av dem? Takker for svar Acquisition er meget pent og oversiktlig designa -- man skulle nesten tro det var Apple som har lagd det. Hvert kvarter eller sådær kommer det opp en melding om at du må registrere, det er litt kjipt. Men det er et meget bra program. Tipper du finner screenshots på hjemmesida. LimeWire er stygt, jeg tror det er skrevet i Java og er egentlig ikke noe å kaste bort tida på, i mine øyne. Nå er det et år siden jeg prøvde det, kanskje har det blitt bedre siden da. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er det ikke noe som heter poisoned og? Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Acquisition søker på Limewire nettverket i tillegg til flere gnutella nettverk. Så det er vel å foretrekke, som tidligere nevnt er den eneste ulempen boksen som popper opp en gang iblant. Men det går jo an å kjøpe programmet også da Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ramser opp dem jeg har i p2p mappa mi... XNap Xfactor Tomato Torrent Poisoned mlMac iSwipe Cabos Azureus Acquisition acqlite iDisk servere GiftBoX Carracho X Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) ## Brudd på punk 8 i retningslinjene -blacktower ## Endret 31. januar 2005 av blacktower Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hvis man bruker DC++ i Mac-utgave, betyr det at man bare kan søke blant andre Mac-brukere? Må man knytte seg opp mot spesielle Mac-hubber, eller bruker man programmet som om man var PC-bruker? Kanskje dumt spørsmål Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Man bruker programmet akkurat som man gjør på PC. Lenke til kommentar
Eika på E6'n Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Edonkeyer også mac-vennlig, men er fortsatt litt i beta-verdenen. Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvor får man tak i DC++ til mac egentlig? Lett og lett.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvor får man tak i DC++ til mac egentlig? Lett og lett.. Tror det finnes en jalla betaversjon av dc++ fra 2002 til mac. Denne funker dog ikke bra. Men finnes derimot endel "gode" DC-klienter... ..ellers er Torrent en bra ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå