eoj_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei. Jeg sitter hjemme med to pcer som er kobla til en hub. Når jeg laster ned vil jed gjerne ha litt mer av linja på den pcen jeg laster ned med. Hvordan kan jeg stille på det? Er det noen muligheter?? Espen Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Netlimiter kan kanskje være en løsning? Netlimiter Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Skulle vel være mulig og bruke Netlimiter og fordele hastigheten sånn som du måtte ønske det mellom dine to pc`r Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 takk for forslaget men jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle få til det jeg lurte på med net limiter Espen Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 takk for forslagetmen jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle få til det jeg lurte på med net limiter Espen Netlimiter er et program som må installeres på den enkelte PC i nettet. Dette programmet kan sette grenser for download/upload båndbredde. Det funker bra. Bedre er det vel om du har en avansert switch/ruter der du kan konfigurere dette. Koster vel litt mer enn billigmodellene. CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå