navido82 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har en del filer som ikke er 100 % ferdig nedlastet fra kazaa. De er fjernet fra kazaa sin liste men -dat filen er igjen. Det har navn som feks "download103034243". Er det mulig å gjenoppta disse nedlastingene og isåfall hvordan? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Skal være mulig det. Når jeg installerte xp på nytt på c: disken som jeg hadde kazaa på tok jeg de .dat filene og lagret de på en annen disk. Installerte xp pg kazaa for å så legge de på plass igjen. Startet de opp og de fortsatte der de glapp... Lenke til kommentar
navido82 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Skal være mulig det. Når jeg installerte xp på nytt på c: disken som jeg hadde kazaa på tok jeg de .dat filene og lagret de på en annen disk. Installerte xp pg kazaa for å så legge de på plass igjen. Startet de opp og de fortsatte der de glapp... Ja men HVOR skal jeg legge de filene? i hvilken mappe? jeg husker jo ikke hvilken filstii jeg valgte for snart 1 år siden. Hvordan legger du dem i kazaa sin liste for å si det på den måten? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Skal være mulig det. Når jeg installerte xp på nytt på c: disken som jeg hadde kazaa på tok jeg de .dat filene og lagret de på en annen disk. Installerte xp pg kazaa for å så legge de på plass igjen. Startet de opp og de fortsatte der de glapp... Ja men HVOR skal jeg legge de filene? i hvilken mappe? jeg husker jo ikke hvilken filstii jeg valgte for snart 1 år siden. Hvordan legger du dem i kazaa sin liste for å si det på den måten? Jeg kan ta et ekesempel: Installerte kazaa på c:\programfiler\Kazaa Mappen -My shared Folder- ble lagt inn under c:\programfiler\Kazaa\My Shared Folder Når jeg senere skulle installere xp på nytt så tok jeg de uferdige nedlastende filer og la dem på d: disken som jeg ikke skulle formatere eller på en cd. Installere xp på nytt og kazaa. La filene på plass igjen i -My shared Folder- og startet det på nytt. Funket fint det... De filene skal legges i -My Shared Folder- mappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå