Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ikke-ferdige nedlastete filer. hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal være mulig det. Når jeg installerte xp på nytt på c: disken som jeg hadde kazaa på tok jeg de .dat filene og lagret de på en annen disk. Installerte xp pg kazaa for å så legge de på plass igjen. Startet de opp og de fortsatte der de glapp...

Ja men HVOR skal jeg legge de filene? i hvilken mappe? jeg husker jo ikke hvilken filstii jeg valgte for snart 1 år siden. Hvordan legger du dem i kazaa sin liste for å si det på den måten?

Lenke til kommentar
Skal være mulig det. Når jeg installerte xp på nytt på c: disken som jeg hadde kazaa på tok jeg de .dat filene og lagret de på en annen disk. Installerte xp pg kazaa for å så legge de på plass igjen. Startet de opp og de fortsatte der de glapp...

Ja men HVOR skal jeg legge de filene? i hvilken mappe? jeg husker jo ikke hvilken filstii jeg valgte for snart 1 år siden. Hvordan legger du dem i kazaa sin liste for å si det på den måten?

Jeg kan ta et ekesempel:

Installerte kazaa på c:\programfiler\Kazaa

Mappen -My shared Folder- ble lagt inn under c:\programfiler\Kazaa\My Shared Folder

Når jeg senere skulle installere xp på nytt så tok jeg de uferdige nedlastende filer og la dem på d: disken som jeg ikke skulle formatere eller på en cd. Installere xp på nytt og kazaa. La filene på plass igjen i -My shared Folder- og startet det på nytt. Funket fint det...

De filene skal legges i -My Shared Folder- mappa ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...