Gå til innhold

benq937s vs benq937s+

sidesprang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er utrulig bra til spel.. kan ikkje sjå etterslep i det heile tatt! Fargane er veldig fine også! Negative ting er justeringsmulegheitane, dei er få! Berre vertikalt.

Litt baklys når skjermen er heilt svart øverst i bildet, men det bryr eg ikkje meg noko om.

Du blir garantert fornøyd med den skjermen, viss du kjøper den.

Eg og 3 kamerater har kjøpt den, og alle er i ekstase. Ingen av skjermane var det pikselfeil på :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er for stort. Pikslene er merkbasrt større enn på skjermer som følger idealet (piksler på 0,255 mm), og dermet oppfattes grafiske elementer som overdimensjonerte. noen er også disponert for å se hver enkelt piksel, og vil dermed aldri se glatte objekter, men snarere en samling hakkete punkter.

Lenke til kommentar
Det er for stort. Pikslene er merkbasrt større enn på skjermer som følger idealet (piksler på 0,255 mm), og dermet oppfattes grafiske elementer som overdimensjonerte. noen er også disponert for å se hver enkelt piksel, og vil dermed aldri se glatte objekter, men snarere en samling hakkete punkter.

:yes:

Jeg føler selv at noe bare er helt galt med bildet når jeg ser på en 19". Det blir så rart bilde, jeg merker selv at pixlene er for store. Hadde det bare vært større oppløsning på 19" så.

Lenke til kommentar
kommer ikke det litt ann på hvor langt fra skjermen man sitter?

Jo, skjønner egentlig ikke problemet deira men.. Her er bildet supert! Sit 50-60cm frå skjermen!

Hah, pingle!

Jeg sitter 90 cm fra skjermen, med mindre piksler enn en 19-tommer.

Uansett, skal man sitte så langt unna at pikselstørrelsen blir utgjevnet så sliter man med ledningen på musa...

Lenke til kommentar
kommer ikke det litt ann på hvor langt fra skjermen man sitter?

Jo, skjønner egentlig ikke problemet deira men.. Her er bildet supert! Sit 50-60cm frå skjermen!

Hah, pingle!

Jeg sitter 90 cm fra skjermen, med mindre piksler enn en 19-tommer.

Uansett, skal man sitte så langt unna at pikselstørrelsen blir utgjevnet så sliter man med ledningen på musa...

Uuu, tøffing du! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...