Jesper Karsrud Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jepp jepp, da har jeg bestemt meg for å lansere bloggen min for den O, store omverdenen! Har tatt sin tid, mye prøving og feiling med eget publiseringssystem, men alt det kan du lese om i bloggen min Dette er ikke bare en infotråd om at jeg omsider har fått ut bloggen min, men en tråd der du kan gi kritikk, så jeg slipper at kommentartabellen min fylles opp med kommentarer fulle av kritikk Før du begynner å gi kritikk, kan det kanskje være en idé å lese tråden for hvordan gi kritikk Let the slaughter begin! Edit: Glemte link Bloggen Endret 25. januar 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Dette likte jeg, og eget publiserings system? Høres bra ut! Pros: Stilig header Tøft og utradisjonelt fargevalg Cons: På en måte litt gult? Likte ikke domenet Er ikke så glad i at man blander bilde lenker og tekst lenker og til slutt: Er det mening at boksen for CSS skal ligge utenfor selve "main" feltet? Akkurat nå ligger toppen av CSS boksen rett på skillet mellom bakgrunn og boks. Er det meningen? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg synes personlig den ble litt for mørk. Ellers veldig bra! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Hmm, det med CSS-boksen glemte jeg å nevne. Dette er en liten feil som skjer i Opera. Så nå også at den ikke fungerte helt i IE, en liten bom av meg å ikke ha sjekket i den før je la ut for kritikk her Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 for sterke gradienter på stripen bak headeren. sikter mest til det inni. fargene var nye. men kansje ikke spessielt pene. menyen var stilig! litt mer plass mellom den og submenyen så er den pørfekt. kansje midtstille den i kolonnen også. fjern span i h1 og sett heller h1{display:none} et ekstra stilark med mer leservennlige og rolige farger hadde ikke gjort noe. tror den hadde kledd en bakgrunn i stil med disse. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg er ikke noe blogg eller hjemmeside ekspert, men som bruker av internett så synes jeg det var veldig ubehaglige farger, spesielt å lese i ! kanskje du skal prøve deg på det "styleswitcher" greiene du snakker om ! Lenke til kommentar
magh Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Tre små detaljer: 1) "Det først[...]" - En endring her hadde kanskje vært på sin plass, slik at stringen kuttes ved et mellomrom: "Det første [...]", for eksempel. 2) Når man trykker på "Kommentarer: n" bør man faktisk komme til kommentarene, og ikke til samme del av siden som hvis man hadde trykket på "Les mer..". 3) Dato på kommentarene? Personlig likte jeg ikke fargekombinasjonen eller det horisontale, skyggete feltet på toppen. Ellers er ikke dette så dumt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 @magh: Det som er litt av problemet mitt, er at jeg ikke har funnet ut hvordan jeg kan få det til å kun vises det første avsnittet av hele innlegget. Nå har jeg kun satt limit på antall tegn, derfor er det ikke alltid det passer så bra. Det at man kommer til kommentarene når man trykker på linken, skal fikses. Jeg ser i grunn ikke noe poeng i å ha date på kommentarene, men hvis det er flere som ønsker det, skal jeg nok få lagt det inn Ser det er en del som ikke er helt fan av fargekomboen min også. Sak prøve å få fikset en del av de tingene som har blitt nevnt her i morgen, slutter tidlig på skolen, og har dermed tid til å få fikset på sakene Buggen i IE skal også fikses. Men nå er det tid for å ta kvelden, så får jeg heller lese mer kritikk i morgen etter skolen. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 phet side... MEN det er ihvertfall en ting... som du sikkert har lagt merke til før... HVA ER GALT MED ØYNENE DINE? hehe, fargekombinasjonen var ikke av den beste, men ellers så ser dette meget bra ut;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå