Gå til innhold

Hjelp til valg av skjermkort

Seffers

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har planer om og kjøpe nytt skjermkort til pc, så dermed har jeg kikket litt rundt på forskjellige nettsider etter bra tilbud. Jeg har kommet fra til at jeg vil ha GeForce serien, helst 6800, men jeg har tvil på hva som er best og mest økonomisk(har ikke så mye penger tilgjengelig :D). Så jeg har kommet fram til GF 6800LE eller GF 6800. Det jeg er veldig usikker på, er om 6800 kan åpne pipelines like bra som 6800LE. Om noen har noen synspunkt , så setter jeg stor pris på dette :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke så mye om det med pipelines, men kommer med et annet "råd" som je håper kan være til hjelp i valget..

Hadde selv et GF 6800LE kort fra Gainward for et par dager siden, men som jeg sendte i retur. Om du skulle vurdere et 6800LE kort bør du ikke kjøpe Gainward eller MSI sitt kort. Da førsteutgaven av disse har en tendens til å gi svart skjerm i spill som HL2, MoH, FarCry osv..

Du kan lese mer om disse problemene på Gainward sit support-forum: http://forum.gainward.de/viewtopic.php?t=721

Byttet til et 6600GT kort med dual DVI utgang(forrige "ukens tilbud").. Foreløpig veldig fornøyd med det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...