834HF42F242 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Et alt for brett forum synes jeg. Jeg er litt lei all denne uinteressante metallen som flommer forumet sammen mye mye annet av helt andre sjangre. Det blir for mye blandings og for vanskelig å holde oversikten. Musikkforumet burde absolutt vært delt opp i kategorier. Kan sammenligne det med harware. Tenk om det bare hadde vært ett forum uten kategorier. Mitt forslag er følgende: Del forumet opp i disse kategoriene! Generelt - Rock - Metall - Hip-Hop Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Må si meg skeptisk til å dele opp et forum som kun har ca 1200 tråder i flere forumer. Hardware delen har alene over 1200 tråder i nesten hvert forum så det blir litt feil sammenligning. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Tja! Behovet for tråder er ikke så stort i musikkdelen, da det er et rent diskusjonsforum. Hardware blir mer et supportforum da det består av mange tråder som er startet fordi folk lurer på forskjellige ting. Jeg forstår argumentasjonen din. Men jeg mener fortsatt at musikkforumet blir rotete så lenge så mange vidt foskjellige mennesker (som er interessert i helt forskjellige ting) samles på et sted. Det mangler en rød tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg