blut0 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Noen som vett va jeg må gjøre ... Når jeg logger meg innpå msn så er jeg tilkoblet i noen minutter men etter det så detter jeg ut..... Noen som har hatt samme problem??? Emnetittel redigert. "Hjelp med msn" forteller ingenting om det egentlige problemet ditt, som du spør etter hjelp til her. Les hva nettiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. PoleCat Endret 26. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 tja, detter du ut av internett og eller bere msn? Lenke til kommentar
blut0 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 tja, detter du ut av internett og eller bere msn? Naj detter bare ut av msn Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har lagt merke til at MSN er litt ustabilt for tiden. Detter ut selv, men ikke så ofte som deg, kanskje 1 gang om dagen. Bruker du beta versjonen? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Mye som kan være grunnen til dette. Først og fremst må vi vite om du bruker 7.0 BETA eller om du bruker gode gamle 6.2. Deretter må du fortelle oss litt om hva du har innstallert av ekstra "stæsh" til din Messenger. Får jeg vite det er det godt mulig jeg kan hjelpe deg Jeg hadde samme problemet. Det jeg gjorde var å avinnstallere programmet, slette alle gamle filer som lå igjen etter det og innstallerte det på nytt. Etter at jeg gjorde det har jeg ikke falt ut av Messenger. Lenke til kommentar
blut0 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Naj har ikke beta... bruke den god gamle 6,2... Har ikke lasta ned noe ekstra "stæsh" til msn min... Endret 27. januar 2005 av blut0 Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har du prøvd å avinnstallere hele greia, slette filene som ligger igjen og innstallere på nytt? Lenke til kommentar
johnped Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei.. Jeg har noe av det samme problemet selv. Men da når jeg spiller kabal med madammen på nettverket her hjemme. Etter bare en liten stund, så henger msn seg helt opp..noen ganger kommer vi videre etter litt venting. Dette fungerte helt fint før dette tullet som skjedde med msn serveren her om dagen. Begge har brukt beta versjonen hele tiden, så der ligger ikke problemet. Det siste jeg gjorde nå, var å sette opp for messenger i routeren. Men fortsatt er det problemer. Msn messenger fungerer helt greit med andre ting, slik som chat, og vanlig filoverføring. Tjalabais Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå